Csak barkácsolóknak
Szöveges ítélet
Ha nem kellet volna gyakran betolni (krónikus önindító probléma), ha nem kellet volna félnem a bármely piroslámpánal rám leselked? kuplung-bowden szakadástól, ha nem produkált volna minden szerel?n kifogó "rángat,fullad a motor" problémákat, ha nem lett volna benne iszonyatos a zaj, ha nem került volna 20e Ft-ba _1_ db els? lengéscsillapító (így soha nem lett kicserélve), akkor azt mondanám, hogy a maga nemében használható autó.
A motor speciel szerintem kimondottan jó, városban könnyedén tudtam 3-asban jobbra kanyarodni (a sebességet természetesen a még biztonságos maximumon tartva), utána lehetett "dinamikusan" gyorsulni. Ami nálam nem romlott el az a motor. A nálam töltött 4 éve alatt vezérléshez,dugattyúhoz,szelepfedélhez,f?tengelyhez, stb. nem kellet nyúlni.
Csúnya véget ért (majdnem velem és kiccsaládommal együtt), a biztosító (3 hónapos huzavona után) a totálkárra (1991-es kombi,vonóhorog,16 hónap m?szaki) 160e Ft-ot utalt át nekem.
Hibalista
- kuplung tárcsa szerkezet csere a 4 év alatt kétszer
- kuplung bowden szakadás a 4 év alatt kb. ötször
- gyújtáskapcsoló betét csere a 4 év alatt kb 8szor (komolyan!!)
- kormánym?,f?fékhenger (80e km. körül)
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Kadett 1.3 kombi |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
