Aszfaltbetyár
Szöveges ítélet
Az első járgányom volt, ma is könnyes lesz a szemem, ha rá gondolok. A töréstesztje sokkal jobb, mint a velorexnek. Fürge kis jószág volt. 180 cm felett a szűk hely miatt csak egy speciálisan begörbített jobb lábbal lehetett a pedálokat kezelni. A pedálok az autó közepére voltak téve, így akár az utas is tudta nyomni a gázt. Így verbális távirányításra is alkalmas volt. Nagyon bírt menni, 140-nél még gyorsult, de reszketett benne az ember. Nem sok hibája volt, de az első lengéscsillapító húzós volt hozzá. Egyszer meg beszorult a kormány. Senki sem tudta miért. Magától megjavult. Erre azért nem sok tragacs képes. A tetején vittem 3 mázsa almát is, ettől rögtön fel akart borulni. Még behúzott kézifékkel is tudott menni. Ez az utam nem volt olcsó, de annál tanulságosabb. Én is azt hiszem, hogy lehetett volna fejlesztgetni és valami olcsó egyszerű autószerű képződményt kitenyészteni belőle. Ha 5 évesen kipolíroztam, leszólítottak az utcán, hogy nem adom-e el.
Hibalista
- lengéscsillapító
Ide hordtam szervizbe
Lajos bá´
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
