A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 1.1 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A pénztárcád ellensége!

Szöveges ítélet

Volt már több autóm, kétütemű Trabant, Kispolszki. A Polszkival nagyon meg voltam elégedve egyszer hagyott cserben és soha többet, csak hát öreg volt és kezdett rohadni. Főiskola után elkezdtem dolgozni,gondolkodtam, hogy milyen autót kellene venni. De mivel pénzem nem nagyon volt így csak a szocialista autók jöhettek szóba. Mivel volt már 2 ütemű Trabantom (jó tapasztalatokkal), gondoltam veszek egy 4 üteműt (Én MARHA)- nagyobb mint a kispolszki, jobban megy stb. 2005-ben találtam egy 4 ütemű Trabit, meg is egyeztünk a tulajjal 130-ról 75 000-re lealkudtam. Örültem mint majom a ...! Átírattam stb. Első út hazafelé: Budapest - Szolnok, Pilisnél lemerült az akkumulátor, a generátor nem töltött, de ezt a visszajelző lámpa nem jelezte. Ez nem volt jó jel az első hosszabb úton ...! Ismerősnek telefonáltam, Pilistől Budapestig visszahúzott, szerelőhöz eljutottam stb. Pár nap múlva elkészült, ismét haza, most sikerült. Ezután jöttek a problémák. Egyik reggel siettem Soroksárra, kifelé az első lámpánál kuplungolás közben beesett a kuplung - mi a fene lehet ismét? Du. kiderült, hogy a kuplung bowden kitámasztója kiszakadt a kaszniból. Puff neki. Ismerősnek ismét szóltam, 10 perc alatt vissza hegesztette rézzel. Na öreg amíg én kétszárú gatyában járok ezzel nem lesz problémád! Ez így is volt. Pár hét múlva ismét reggel Soroksárra kifelé menet a jobb első kerék mindenestől kitörött. Ekkor már éreztem, hogy ez az autó valami miatt nem szeret, a barátnőm ezt már hamarabb mondta, de nem akartam elhinni. Tréler, autó föl, szerelőhöz el, 10 000 Ft. 2 hét várakozás, nincs alaktrész - még a bontóban sem -, azután a szerelő valahonnan kerített és ismét mehetett tovább. Eljött a nyár, ilyenkor haverokkal elég sokat járunk le Siófokra.
Első alkalom: M1-M7 bevezető szakaszán elszakadt a kuplung bowden.
Második alalom: M7 Siófoktól kb. 15 km-re a gyújtáselosztó rotor szétégett. Ismerősnek megint telefon, autópályáról lehúzott, majd a régi 7-es úton vissza Budapestre - 110 km. Folyamatosan kellett a karburátort takarítanom és a gyertyákat cserélnem. Mindegy milyen gyertya volt benne, két hónap után lehetett venni a következőt, mert nem volt szikra. A fogyasztás az valami rémálom volt!! Nyáron 9 liter télen 11,5 liter volt, a környékbeli benzinkutasok belőlem gazdagodtak meg! Közben ismét eljött a tavasz és a kisebb problémák folyamatosan kisértettek, amikre már jó formán nem is emlékszem, de egy kisebb vagyonom ment rá. Eljött a műszaki vizsga, mindennel együtt 80.000 Ft volt. De most már biztosan nem kell rá költeni, hittem én. Műszaki vizsga után kb. két héttel 2006. május közepén az M0-ás elkerülő szakaszán, Üllő alatt 90-100-as tempónál lassítás közben a bal hátsó fék beragadt és egy három lábú útjelző táblát mindenestől legyalultam... Hála a jó égnek az út menti töltés nem volt rendesen betömömörítve, amiben az autót küszöbig elmerült és lelassított. Illetve tábla 3-ik lába tartotta meg, hogy ne boruljunk fel.Ismét tréler: Üllő - Kőbánya 20 000 Ft. Ez már engem is sokkolt, a feleségem azt mondta, hogy többet nem ül bele ebbe az autóba, mert ez utál minket és még ráadásul majdnem meg is haltunk. Na kész, az utolsó egy hónapban összesen 100 000 Ft-ot költöttem erre a Fos..... és még használni sem tudtam. Megfogadtam, hogy 5 évnél idősebb autót nem veszek és a Trabantot is nagyívben kerülöm. Ezután vettem egy VW Golf IV-est és minden problémám megoldódott. A Trabantot meg 33 000 Ft-ért eladtam, legalább egy havi törlesztő részletet fedezzen, ha már így megszívatott!!!
De ez a német ipari hulladék még mindíg kisértett: 2009-ben a Gyömrői Polgármesteri Hivataltó kaptam egy hivatalos levelet, amely szerint eljárást indítanak ellenem, mivel az autót ittasan, lejárt műszakival és jogosítvány nélkül vezette valaki! Mivel az AUTÓT NEM ÍRATTÁK ÁT, EMIATT ÉN VOLTAM AZ UTOLSÓ SZEMÉLY AKINEK A NEVÉN VOLT! Adás-vételit leféymásoltam, elküldtem a Polgármesteri Hivatalnak és azóta hála a jó égnek már nem hallottam róla!
Hát ennyi volt a történetem, még poénnak is rossz volt!
Egy jó tanács: Inkább járj gyalog mint, hogy idegbeteg legyél!!
Valami miatt nem tudtam átállítani a megérte a pénzét Pontot, mindenestere NEM!!!!!

Hibalista

- Generátor csere (30000 Ft) - A bowden kitámasztó kiszakadt a kaszniból. - Jobb első felfüggesztés (45000 Ft) - gyújtás elosztó rotor (500 Ft) - Kilyukadt a hűtő (5000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő valahol Kelenföldön. (Áldott jó ember)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1990
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 650 E (KIS Polszki) Következő autója? Golf IV
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)