A pénznyelő cipősdoboz
Szöveges ítélet
Há honnan kezdjem...mondjuk a pozitímumokal talán
Pozitiv:
Az auto nekem ingyen volt, mivel papámtól örököltem. Aránylag jól gyorsul, ha kicsit sporotsabb kinézetü lenne coupé-nak is elmenne, jah meg egy 5. sebesség. Legnagyobb elönye, hogy olaj nélkü képes menni 51000 kilómétert hengerfejek kopása nélkül és 15 évet kibirt szerviz nélkül, mert papám sem olajat nem tölött bel, se nem volt soha szervizelve....bár az ülést künnyel hátrébb hegesztették nekem 20 centivel, mert 190 cm vagyok és 125 kiló, igy már tudom a féket is nyomni :-)
Negatívok:
Az autól túúúl sokat vogyaszt, és ez sokk. Túl sok minden elromlik rajta, a benzin visszajelzö megbizhatatlan. Történt egyszer, hogy 130 kilómétert tettem meg 28 liter benzinnel...és mégegyszer megemlíteném egy 1049 ccm-es motorról van szóó...húh vazz, kegyetlen volt amikor kifogyott a benzin egy felüljáró emelkedő részén a belső sávba...
Igazából az auto élet veszélyes, szar a kormány, mert nem megy egyenesen. Szarok a gumik, mert állandóan elpörög. Rossz a futómű és a lengés csillapítás, ugy ugrál az uton, mintha kényszeritenék rá, és jó lenne, jah és az összes kanyarban megcsúszik. Még most is átkozom a nagyfatert hogy nem tartotta meg a wartbug-ját, vagy vett volna egy rendes autót. Igazából soha nem fogom megérteni hogy miért kellett a piacra dobmi egy ilyen selejtet...kiavult 75-80as motort belerakni a Poloból? Jah még annyi hogy annyi áramot nem tud termelni a generátor, és az akksi sem ad annyit, hogy ha bekapcsolom a hátsó-ablak fűtését, akkor ne tünjön el legalább 2 egység a benziből (mert 4 LED van és egy piros fény ami a kevés benzint jelzi), bár érdekes a rádió és a 2 nagy hangszóró nem vesz el annyi engergiát amennyit a fütés vagy a hátsó ablak fűzés elvesz külön-külön...még egy nagy életveszéjjesége, hogy nem fognak a fékek, ha véleltenül fogni támad kedve, akkor sem gyullad ki a fék lámpa, csak ha már izomból tapssuk szerncsétlen pedált, ez miatt tört el egyszer, mert próbáltam vele megállni...jah még annyi hogy kamion ne menjen el melletün mert leszedi a menet szél a darabokat, hiszen ez is megtörtént, elemnt mellettem 2-3 kamion, és letépték a lámpa körüli gyürüt, és a morot házat is majdnem feltépték....a hűtö meg mind leszakad ról, már nem tuodm hogyan vissza heggeszteni és oda szijjazni...
TÖBBEN INGEN SEM KELLENE, ÉVEKIG FOGNAK KEZELNI MIATT :-D
Hibalista
- Váltó
- Váltó kar
- Körmány mű (fogasléccsel)
- AC-pumpa
- Tanksapka
- Ülészek (állandóan eltört)
- Fék pedál
- Rendszámtáblák, mert mindi leesett, de most oda van csavarozva....
Ide hordtam szervizbe
Általában sufni vagy faterom csinálja, de faternak van vmi ismeröse is---hihihi
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 51000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mistibishi galant 1991 c-HB |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.5/10) |
