A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 1,1 Limusine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család kedvence

Szöveges ítélet

Kezdetben kispolszkit akartunk venni, de mikor mondták, hogy arra lehet hogy éveket kell várni, akkor nem maradt más ehetőség, mint a Trabant. Befizettük, 1990 szeptemberében meg is jött. Keméy 165 000Ft volt ha jól emlékszem. Nem bántuk meg. Tipikus Trabant kék volt, és az akkori viszonyokban nem is volt elavult, hála a VW Polo motornak, és első futóműnek. Elöl tárcsafékek, így már az előd (Trabant 601) rossz féke is elfelejtődött.
Kívülről döntse el mindenki, hogy-hogy néz ki, legalább volt valami stílusa. A műanyag lökhárító sok mindent elnyel, sok koccanást elvisel, nem mint a mai fényezett bizbaszok...
Az autó belseje, puritán, funkcionális. A műszerfal műanyag, csak a legfontosabb dolgok vannak rajt. Az ülések kényelmesek, csak az a szörnyű fejtámla lenne jobb. Hátul a hely 2 embernek elég, és akkor még középen marad egy kis hely. A két nagy kerékdob hátul sokat elvesz a térből, pedig eltávolításukkor oríái hely marad alatta, mert kissé túlméretes darab. A lábtér elmegy, hátul el lehet férni, persze nem 190 cm-nek. A csomagtaró több mint 400 liter, ami óriási, még ma is ritkaság (a pótkerék helye, illetve a mögötte lévő hely nincs beleszámolva!!)... A tankot tehették volna jobb helyre is, mert a csomagtartó alatt van, és eléggé, hogy is mondjam kilátszik a kocsi alól,és sérülékeny... Legalább a csomagtartó padlójával egy szintbe hozhatták volna.
Motorikus szempontból nem rossz, 41 lóerő, 700kg-hoz. Autópályán elérhető a 130 km/h is. Tele pakolva négy emberrel 90-110 km/h változik a sebesség. A fogyasztás ekkor sem megy 7 liter felé. Egy direktszűrő, és egy jó kipuffogó rendszer csodát tesz, a kocsi jóval dinamikusabb, robanékonyabb lesz. A sebbeség váltó sajna csak 4 sebességes, de viszonylag könnyen jár. A kuplung puha. A kormány nem igényel szervót. A futómű, mint már említettem, VW, így nem rossz, nem dülöngél a kanyarokban, bár kis súlya miatt szélérzékeny. Rozsdára nem lehet panasz, maximum a kűszöbök rohadnak, de kis karbantartásssal ez is orvosolható. Nagyon a család szívéhez nőtt, így nehéz volt tőle megválni... De a szerelőnk vette, meg kemény 300´000Ft-ért, így biztos, szerető kezekbe került. Utóda egy Renault Megane 1,4 16V lett. (Népitélet-Az elnyűhetetlen francia), hát ég és föld...
A végén egy pár szó a tuningról: A motor tökéletesen kicserélhető a 4 ütemű Wartburg 1,3-as 58 Le-s motorjával, mivel majdnem minden passzol. A kocsi végsebessége 150 km/h felett lesz, de ezt is egy direktszűrővel, és egy sportkipuffogó rendszerrel megspékelve itt is lehet 60-65 LE, és még bele se nyúltak a motorba... Ültetés, keményítés pedig jóval stabilabb uttartást eredményez, bár megérezzük az úthibákat...
Ajánlom nyugdíjasoknak, diákoknak, kiscsaládosoknak, nagyon megbízható, szerethető autó, csak a megvásárlánál figyeljünk oda, és nem lehet baj!!!

Hibalista

- Gyakorlatilag csak az olajat, fékbetéteket, szűröket, kipuffogót, illetve a kopó alkatrészeket kellett cserélni -már ami 35000 km alatt elkopott:))-. Viszont amikor el akartuk adni, akkor elromlott a fék, a kézifék csak a jobb oldalt fogott, a váltó is rakoncátlankodott. Ez volt kicsi Trabink bosszúja a döntésünk miatt...

Ide hordtam szervizbe

Egy öreg bácsihoz hordtuk, aki csak és kizárólag keleti járművekkel foglakozott. Gyors,olcsó, precíz, mindig végig lehetett nézni hogy mi csinál. Egy küsöbcseréért 5000Ft-ot kért... Ilyen szerelők kellenének a márkaszervízekbe is...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Limusine Következő autója? Renault Megane I. 1,4 16V Alizé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)