Toyota minőség?
Szöveges ítélet
A vásárlásnál legfőbb szempont volt a megbizhatóság.
Nem jó, amikor a telefonodban a szerelő száma már a kedvencek közé van mentve.
Nem akartunk új autót, de végül mégis igy döntöttünk. Elsőre nagyon megtetszett a tipus. Ez nem is változott, de azért vannak olyan hibák, hiányosságok, amiket az ember már csak vásárlás után fedez fel.
Nyilván amikor a megnézünk egy új autót a szalonban, nem azt fogjuk nézni, hogy milyen a padlókárpit minősége, vagy egyéb eldugottabb kiegészitőké.
Az emlitett padlókárpit egyébként kb. olyan, mint egy jobb minőségű geotextilia.
Ráadásul a rögzitését is igényesen oldották meg a Toyotánál. Tűzőgéppel.
Másik ami feltűnt, hogy a fényezés minősége -legalábbis- az ajtó nyilásoknál olyan, hogy ha véletlenül a műagyag porszivócső épphogy hozzáér, már akkor összekarcolódik.
Összeségében elmondható, hogy az autó árának 90% a technika (hibrid rendszer stb.),
a 10% az összes többi.
Hibalista
- Utastér világitás, ami a tetőkárpitot is tartja kiesik a helyéről. Nem egyedi eset, már tudnak róla a kereskedésekben, de egyelőre nem javitható mert nincs rá protokoll. - Triviális hibának tűnik, de egy több mint 10 milliós autónál megengedhetetlen.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Pilisvörösvár
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2024 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Octavia II | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
