A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (2014)

Yaris 1.5 VVT-i CVT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fapados japán

Szöveges ítélet

-a belseje igénytelen műanyag fos, hátsó ajtókon nincs "zseb", a műanyag "kárpit" már egy cipőtalp végighúzástól is letörölhetetlenül karcolódik
-az ajtókon lévő gumikéderek vastagságát elspórolták, csodamód mégsem ázik be az ajtóknál
-esőben rettenetesen párásodik még klímával is
-a külső visszapillantóknál lévő apró oldalablakokra felveri a vizet már szélvédőmosáskor is, esőben pláne
-Az ülés katasztrófa, természetellenes a támla íve, az embernek megfájdul a dereka 30 perc vezetés után.
-a motor műszakilag egy 25 éves Suzuki Marutival van egálban, szinte nincs semmi a motorházban (minden kicsi alulméretezett és elspórolt, nincsenek vákuumcsövek)
-minden vezetékelés hajszálvékony-sérülékeny, csatlakozókon semmi védelem
-a motortérből szívja a motor által már felmelegített levegőt a légszűrő, ahelyett hogy a hűtőmaszknál lenne kivezetve, így a menetszél okozta torlonyomás is segíthetné, illetve a külső hideg levegő optimálisabb lenne a motornak.
-műszerfal nem ergonómikus, minden esetleges és átgondolatlan, semmi nem esik kézre vagy szemre
-érintőkijelző és a fedélzeti rendszer 5 másodperc késéssel működik, a grafikus menü szerintem a "ki tud szarabb GUI-t és UX-et tervezni" verseny győztesétől ered
-USB stick-en látja az mp3 fájlokat, lejátszani már nem tudja
-a futómű túl kemény, (kemény rugók, kemény lengéscsillapítás) egész feszes, de a legkisebb úthibánál is kirázza a vesekövet az emberből, ráadásul zajos is
-kerékjárat nincs hangszigetelve, borzalmas a gumi menetzaja
-visszapillantóknál és az első ablaktörlőnél iszonyatos menetszélzaj
-esőben idegesítő módon dobolnak az esőcseppek az autó tetején a kispórolt zajszigetelés miatt, akárcsak egy konzervdobozon
-az első ablaktörő ablakmosáskor csak 2 másodperc múlva töröl, idióta módon addig csak feleslegesen folyatja a mosófolyadékot
-autópályán 130 km/h felett nem komfortos vezetni. Egész egyszerűen ekkora sebesség felett már nem érezni stabilnak az autó menettulajdonságai, illetve olyan menetzaj van, hogy belefájdul az ember feje.
-mivel CVT-s automata, hirtelen gázadáskor irritálóan kellemetlenül béget a motor
-hideg motorral és hideg váltóval emelkedőn álló helyzetből fölfelé elindulva a CVT nem finoman-fokozatosan mozdítja meg az autót, hanem hirtelen ugrik előre fél métert az autó. Külön öröm ilyenkor az elindulás, ha parkolnak az ember előtt fél méteren belül. Ilyenkor jobb láb a gázon, bal láb a féken.
-kormányt végállásba teljesen kitekerve, elinduláskor az ellenkező irányba több tíz centit is arrébb dobja a kerekeket oldalirányban. Ez hibás futóműgeometria (kerékösszetartási hiba) végállásban, ami tervezési hiba. Nyilván a kisebb fordulókör lett volna a cél, csak épp nem sikerült megfelelően implementálni. Már több embertől is hallottam ugyanezt a hibajelenséget.
-ez egy bázis fehér fényezéssel ellátott autó, a festék annyira rideg, hogy kavicsfelverődéstől a jobb első autóról lepattant a fényezés egy kisujj körömnyi helyen úgy, hogy a nyers fémlemez kilátszik, ez egy hét után már rozsdásodott. Felvet némi kérdést, hogy akkor hogyan lett galvanizálva, illetve hogyan lett alapozva a karosszéria? Szerintem sehogy...
-hat év elteltével elkezdett az első fényszórók polikarbonátjáról leperegni az UV álló lakk, sebaj cserében majd egész biztos besárgul-bemattul a polikarbonát
-egyetlen előnye, hogy ha az ember városon kívül nem megy 90 km/h-nál gyorsabban, akkor 5 L alatti fogyasztást is ki lehet hozni autópályán, autóúton, egyébként 6,3 L az átlagfogyasztása, de nem városban! Városi használatkor 7-9L-t eszik, ami szerintem egy városi kisautótól elfogadhatatlan!
Összegezve nagyjából egy nagyon olcsón legyártott, de nem olcsón árult autó, ami bár megbízható, ugyanakkor eléggé olcsó-igénytelen-spórolós és átgondolatlan megoldásokat tartalmaz. 35.000 km után 5 évesen csörög-zörög az egész autó, egy csövesbánat. A 11 éves G Astrám 100.000 km után jobban egyben volt.

Hibalista

- -Gyárilag rossz első ablaktörlő volt rajta, beleért a műanyag lapát vége a szélvédőbe, így pár hónap alatt a bal A oszloptól a jobb A oszlopig árkot vájt a szélvédőbe az alatta lévő por-homok szemekkel. A garanciális szélvédőcsere javaslatunkra a szervíz szétteszi a kezét. - -A TPMS szenzor érzékelő minden kerékcsere után eldobja a kapcsolatot, se a reset, se az újra kalibrálás nem segít

Ide hordtam szervizbe

Toyota fehérvár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (6) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Jazz 1.3 Következő autója? Ateca
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 2014 (2014)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)