A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (2014)

Yaris 1.33 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Biztos, hogy ezt akartam???

Szöveges ítélet

Egy 2008-as Aurist cseréltem Yarisra - bár ne tettem volna.
Már az átvétel csalódás volt.
Avantgarde bronz szín helyett szürkét kaptam, aminek köze sincs a bronzhoz.
A katalógusban úgy szerepel, hogy szükség-pótkerékkel adják, kiderült, hogy csak defektjavítókészlet jár hozzá.
Viszont ennek okán nem adtak a kocsihoz emelőt, de még kerékanyakulcsot sem - mindezek a kellemes meglepetések a szalonban, az átvételkor kerültek napvilágra.
A vezetőülés hátuljáról lespórolták a zsebet, a hátsó ajtókon nincs még pohártartó sem, a csomagtérben egyetlen rögzítőszem sem található.
A vezetőüléshez van egy felhajtható könyöktámasz, de minek? Lehajtani nem is érdemes, mert magas, rossz helyen van és kicsi.
Az én autóm a Lounge felszereltséggel érkezett ez felülről a második lépcső, tehát majd' full extrás. Ehhez képest raktak alá egy 15-ös ronda alufelnit - de ami nagyobb baj, 175-ös gumikkal. Ez van a 4.7 milliós árban.
Csak érdekességként: az eggyel kisebb felszereltséghez 16-os felni és 195-ös gumi dukál. Hogy azért nem csak szépészeti eszköz a szélesebb gumi, tapasztalatból tudom: még bekapcsolt kipörgésgátlóval is magkapar a kocsi, ha rendesen rálépek a gázra induláskor.
Túl ezeken, a vezetési élmény kb. csak a fele mint az Aurisnál - abban tényleg úgy éreztem, hogy autóban ülök, ez őszintén szólva szűköcske.
A hátrameneti fokozat nála erősen hangulatfüggő, a múltkor a délelőtti csúcsban a piac előtt próbáltam betolatni a parkolóba és csak álltam az út közepén, mert nem vette be a fokozatot - a többi autó meg rám várt...
A fedélzeti számítógép megint nem a Toyotához méltó.
Mivel CD játszó nincs csak USB lehetőség, tettem bele egy 32 Gigás pendrive-ot, sok száz zeneszámmal. Nos ő ezt úri kedve szerint úgy játszotta le, ahogyan ő akarta, volt olyan, hogy két számot ismételgetett és nem volt hajlandó tovább lépni.
A szervizben javasolták, hogy csökkentsem a rajta levő zenék számát, miután ez meglett hajlandó normálisan működni.
Viszont azt már kétszer előadta, hogy kb. 10 liter benzin tankolása után a kijelző ugyanannyi megtehető kilométert jelzett, mint annak előtte. Az első alkalommal bevittem a szervizbe, valahogyan orvosolták a hibát, de a múlt héten megint eljátszotta velem ezt. Levettem az akku kábelt, majd miután visszatettem a maximális kilométert mutatta. Igaz, utána meg egy 40 kilométeres út után a visszaszámláló 80 kilométert fogyott, tehát valami nagyon nincs rendben vele.
Az is furcsa, ha leállítom az autót az átlagsebesség fejezetben a kijelző nullát mutat, ellentétben az Aurissal, ami álló motorral is mutatta az átlagot.
Az, hogy a vízhőmérő hiányzik a műszerek közül, már csak hab a tortán elvégre mit várunk 4.7 millióért???
Néhány pozitívum: anappali LED menetfény ami hasznos dolog, és LED-ek hátul is.
Tolatókamera, és tempomat, bár ez utóbbi csak az olcsóbbik fajtából, mert nem adaptív.
Kulcs nélküli nyitás és indítás (nem feltétlenül ragaszkodnék hozzá, inkább lenne kicsit nagyobb és kényelmesebb az autó), esőszenzor (ami megint kissé önfejűen kapcsol be!) és szürkületérzékelő, aminek megint nem sok haszna van, mert nappal lakott területen kívűl úgyis fel kell kapcsolni a világítást...
Ráadásul a kesztyűtartó is elég aprócska, az Aurisban nagyobb volt, ráadásul dupla.
Az egyetlen igazán jó a kis autóban, hogy kellő visszakapcsolással egészen fürge, jó vele előzni (józan határokon belül), jobb, mint a régivel.
Csak hát itt meg a fogyasztás...ami köszönőviszonyban sincs a gyári adattal - visszafogottan hajtva is 6 liter körül van (a gyár ötöt ígért!), és akkor még erősen meg kell gondolnom, hogy visszafogjam magam.
Viszont a kormány egy jól eltalált alkatrész, kellemes a fogása, és jó dolog, hogy minden vezérelhető róla: az audió és a telefonkihangosító is, ami a központi érintőképernyőn meg is jelenik.
Összegezve: anyám, én nem ilyen lovat akartam, ha lehetne visszaülnék az Aurisban.
Egy Toyotától nem ezt vártam semmiképpen...

Hibalista

- A fedélzeti számítógép egyáltalán nincs a helyzet magaslatán.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Auris Következő autója?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 2014 (2014)

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)