A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (2005-2011)

Yaris 1,4 D-4D EXE 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

Szürke Farkas

Szöveges ítélet

Ez az első új autóm. A vásárlásnál az elsődleges szempontok az alacsony fogyasztás és a megfelelő menetteljesítmény valamint a megbízhatóság volt szem előtt. A Yarist imádom vezetni utoljára a VW Bogaramat szeretem ennyire vezetni. A motorja nagyon dinamikus 1800-tól 3200-ig mint a rakéta, hidegen egy kicsit hangos de ha eléri az üzemi hőmérsékletet megszűnik a dízeles kereplés és dinamikusabb gyorsításnál is csak egy kis halk morgás halható a motor felől. Hiányolom belőle víz hőfokmerőt. A kormányzása közvetlen annak ellenére, hogy elektrohidraulikus szervo. Az ülések kényelmessel és az oldaltartásuk is megfelelő, a helykínálat is érzésre nagyobb, mint az Auris-é. A futóműve egy kicsit kemény habár nem annyira, mint az előző autómé a Peugeot 206-é az úgy pattogót ezeken a fantasztikus magyar utakon, mint egy teniszlabda.
A fogyasztása egy kicsit lehetne kevesebb, átlagba 4,7 l/100km. Az automata klíma már egy kicsit túl erős is könnyen meg lehet fázni, ha nem figyelek oda. Az intelligens kulcsrendszer maga a kényelem nem kel mindig a kulcsot keresni odamegyek az autóhoz és kinyitom az ajtót, csak megnyomom a START gombot és az indító elektronika, végzi a dolgát. Ami viszont nem tetszik az az mp3-as fejegység számomra iszonyú lassú, az Alpine fejegységem ugyan azt az írott mp3-as CD-t 3x gyorsabban olvasta be, mint ez.

76 000 km:

A hangszigetelése borzalmasan gyenge. Az automata klíma azon kívül, hogy jól néz ki automata módban felejtős.
Hidegben nyöszörgő hangot ad a műszerfal, valamint a fűtése is felejtős (-10 fokban sapka, kesztyű, nagykabát)
A jobb oldali ablaktörlő mind ha nem is létezne, egyáltalán nem törli az ablakot még új lapáttal sem.

Fogyasztás:
Magyarországi gázolajjal:
- nyáron átlagba 4.6 L pályán 5.2 ... 5.6 L
- télen átlagba 5 ... 5.2 L pályán 5.6 ... 6 L

A nem kis hazánkban árult gázolajjal:
- nyáron átlagba 4 ... 4.3 L pályán 4.5 L

- A kormány bal oldalán kopik a festék a szürke műanyag betétről
- Az ékszíj felől surrogó hang hallatszik mint ha csapágyas lenne a feszítő görgő. A szervizben csak annyit mondtak, hogy öregszik a szíj.

A teljesítménye per pillanat megfelelő.

Hibalista

- Bal hátsó kerékcsapágy 70 000 km-nél -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 76000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 206 1,4 HDI Következő autója? majd 2 év múlva
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (148 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)