Enyém
Szöveges ítélet
Szerintem az első 1000után fogok véleményt mondani, egyenlőre annyit, hogy nagyon dinamikus ez a motor:)
Az előző Yarisomat cseréltem le erre (1.0 SOL-2006), az értékéből két évesen, 45000km-el csupán 500000HUF-ot vesztett...sztem nem rossz.
Történtek apró változások a belteret illetően. Kicsit jobban leszigetelték az ajtókat, ezáltal nehezebben záródik, vagyis kicsit erősebben kell lecsukni például a csomagtérajtót.
Első tankolás is megtörtént, 4.9-es átlag jött ki.
Lassan de biztosan megy lejjebb a fogyasztás, immár 4.8. Akár 140-el, akár 100al megyek vele ugyanannyi lesz a fogyasztás. Jelenleg 700km-t mentem vele egy huzamban, 110-130-al és most járok4.4-él:)!
9000km - Semmi hiba, fogyasztás egyre lejjebb:)
12000km - MOL, és a csodálatos SHELL üzemanyagoktól nehézkesen indul a D4D, ugyanis szutykos az üzemanyag, fossá van higítva!!! Csakis OMW, vagy AGIP. A többitől a fogyasztás is megnő akár 1 literrel, ráadásul a motornak sem tesz jót!
30500KM:
Probléma nem merült fel. Adtam még egy esélyt a SHELL V-Power Diesel nevű üzemanyagnak nevezett valaminek. Szerintem ezzel csak a Ferrari-k mehetnek jobban, a Yaris-om elvesztette az erejét, illetve a fogyasztás emelkedését vonta magával. Az Auchan-os üzemanyaggal jobban megy...erről ennyit, ígérem többet nem tankolok SHELL-nél.
69000KM:
Szinte egyszerre égtek ki a helyzetjelző lámpák a bal oldalon. Kb 3perc volt kicserélni, nem kötelező szervízbe vinni ezért:)!
Lassan elfogy a garancia, és az Ámerikaiak által beragadós gázpedált is lecserélték.
135000 km:
Sajnos el kellett adni, de örömömre család gyarapodás miatt:)!
Semmi baj nem volt vele, 6 évesen 135 e km-rel.
Szerintem a következő tulajnak sem lesz vele semmi baja!
Hibalista
- Alig egy napos...majd kiderül. - - Még szintén semmi (1300km) - - Még mindig semmi, csak a kopó műanyagot sikerült egy kis kővel lepattintanom, de vissza is ment a helyére (6200km) - - 9000km - Szintén semmi hiba, a fogyasztás meg lassan és biztosan megy lejjebb. Érdemes az első 3000km-t csigásra venni, sokat jelent egy kisköbcentis dízelnél. Rakattam bele könyöktámaszt, igaz most eredeti gyárit rakattam bele, ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket (de házilagosan ki lehet javítani a hibát). Ezért is ajánlom az utángyártott könyöktámaszt. - - 30500KM: - Semmi gond nincs még mindig. Csupán annyi, hogy a kalaptartó rögzítésére szolgáló tépőzár ragasztása a meleg-hideg idő váltakozása miatt néhol elengedett. De ezt a szervíz alkalmával megragasztják. - Ablaklégterelőt is kapott, ajánlom a Szatuna KFT által forgalmazottakat. Szinte ugyanaz mint a gyári, árban viszont sokkal kedvezőbb (gyári:19900HUF, Szatuna: 7500HUF!!!).
Ide hordtam szervizbe
Egyenlőre semmi gond, egyébként Toyota Reálszisztéma Autó Buda.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Toyota Yaris 1.0SOL-2006 | Következő autója? | Talán kombi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
