Remélem beválik
Szöveges ítélet
Az autót másfél hónapja használom, de már vannak pozitív és negatív tapasztalataim.
Az kényelmes, tágas utastér, jó ki-, beszállási kényelem, kiváló motor. A beltér szerintem kategóriájában kifejezetten csendesnek mondható.
Vonakodtam az 1.0-ás motortól, nem gondoltam volna, hogy így tud menni az autó ezzel a kis motorral. Jól gyorsul, de azért nem versenyautó, autópályán 130-140 körül tartósan lehet vele utazni. Kiváló fogyasztás, átlagban 5,5 liter (télen, az autó nem garázsban áll). Ebben benne van minden: autópálya, országút, város. 90-100 körül simán kihozható az 5 liter.
Jó futómű, sok rakodó rekesz, variálható hátsó üléssor, olcsó fenntartás. Tetszik a fed computer, és a digitális műszerfal is bejön.
A váltó szerintem egy jó közepes minőségű, a hátramenetet néha csak második próbálkozásra akarja kapcsolni, egyébként semmi bajom vele.
A negatívum szerencsére kevesebb:
Az utastéri műanyagok zörögnek rosszabb úton, és a motor alacsony furdulatánál, ékszíjtárcsa csere (20,000 Ft, sajna ebből nincs utángyártott alkatrész).
Ajánlom mindenkinek, aki egy olyan autót szeretne, amivel bárhová el lehet indulni (és érkezni), és olcsón fenntartható.
Hibalista
- A szervó helyén lévő ékszíjtárcsa
Ide hordtam szervizbe
AUGÉPKER, csak jót mondhatok róluk
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 601 TX LImusine | Következő autója? | Yaris vagy Colt vagy Jazz vagy 2 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
