Probléma mentes 15 éve
Szöveges ítélet
Vadonatújként vásárolt Yarisunkat a cslád négy tagja használta különböző időszakokban.
Élete nagy részét második autóként töltötte, és garázsban töltötte az éjszakákat.
Az ezres motor szerintem gyenge az autóhoz, erősebb gyorsításoknál, magas fordulaton elég hangos, de kilencvenig egy személlyel fürge ha taposom. Utána vége van, 140 fölé csak lejtőn bír menni. A klíma még vesz le a motorerőből, de a városi tempóban azért teljesen jó volt.
Az első ülés egy óra vezetés után már kényelmetlen, hiába ez városi kisautó.
A hátsó üléssor viszont nagyon praktikus sík pad, amin klasszisokkal jobb három embernek hátul ülni, mint egy másfélszer akkora Mondeoban pl. ahol a középső hely kínszenvedés. A hátsó üléssor 15 centis előrehúzuása nagyon hasznos dolog.
Ismeretlen dolog volt számunkra a szervízbe hordás, vagy a javítási költségek.
Olajcserén kívül csak akkor volt szervízben, ha koccanásba keveredett. Rozsda sehol, 15 év felett.
A motorháztetőn és az első kerekek feletti karosszéria elemek megmattultak. Nem tudom, hogy ez a nagyobb hő igénybevételnek tudható-e be, vagy annak hogy bő tíz éve az eleje összetört, és akkor újra lett fényezve és akkor nem használtak elég jó anyagokat a festéskor.
Ezt az autót nem fogjuk eladni soha, mert már jóval kevesebbre tartja a piac, mint amennyire mi tudjuk, hogy jó autó. Ha nem törjük össze nagyon, akkor a család használja még 10-15 évet. Klíma van benne, három-négy embernek mérsékelt mennyiségű cuccal teljesen elég.
Többször költöztettünk is vele, mert bár kicsinek tűnik, egy sedannal négyszer-ötször több cuccot elnyel, ha csak ketten utazunk benne és le vannak döntve az ülések.
Hibalista
- Tizenöt évesen többször egymás után kigyulladt egy hibajelző lámpa, a hibakód azt írta, hogy nem megfelelő az üzemanyag keverék. Márkaszervízben ingyen megtisztították a gyertyákat és mondták, hogy lassan cserélni is kellene őket, viszont a jelenség elmúlt így nem cseréltem ki. A kézifék egyre magasabban fog, meg kéne húzatni a bóvdent, de ez annak is lehet az oka, hogy az elmúlt egy évben rendszeresen lejtős utcában parkoltam és mindig be kellett húznom a kéziféket. - - Ezeken kívül tizenöt év alatt semmi baja nem volt. - Amiket cseréltünk azok mind kopó alkatrészek (motorolaj, szűrők, gumiabroncsok, ablaktörlőlapát) - - A gyári akkumulátor 8 vagy 9 évet bírt ki!
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvári Toyota márkaszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | AX | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
