A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.4 D4-D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Precíz használhatóság, emberre szabva

Szöveges ítélet

A megvételben a döntő szempont az volt, hogy tudtam, sok éves futott km-re számíthatok. Ezért egy megbízható, kis fogyasztású diesel autót kerestem. Az ára egy kicsit húzós (3.5m klímával) volt. A használat kezdetén kicsit nehéz volt megszokni a középső, süllyesztett, digitális műszerfalat, de mára már nincs gondom vele. Az ülések nagyon kényelmesek, anélkül, hogy magasságban állítható lenne a vezető ülés, mindenkinek ajánlom, próbálja ki. A csomagtartó ugyan alaphelyzetben kicsi, de a hátsó ülés sínen csúsztatásával könnyen nagyobbítható. A kezelőszervek nagyon kézre esnek, ergónómiailag jól kitaláltak. A rugózás nagyon bírja a magyar útviszonyokat. A motortérbe eddig csak azért néztem be, hogy feltöltsem az ablakmosó folyadékot. A fogyasztásom 90-120 km-es tempó mellett, nem túl kíméletes vezetéssel nyáron 4.1, télen 4.4 GÁZOLAJBÓL! Ahogy számolgattam 100e km utánra hozza vissza a benzineshez képesti vételi árkülönbséget, bár az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a diesel használtan is többet ér, mint a benzines. Nyomatékban pedig nem lehet összehasonlítani. Méltatás után nézzük a hibákat: 1. 30-40e lefutott km után hidegen az ékszíj éles hangot adott ki, de ez 1 perc után megszűnt -->engem kicsit idegesített, ezért a 60-as szervíznél lecseréltettem 2. Rázós úton a jobb oldali ablaktörlő kis mértékű zajt csap, mert lecsökken a leszorító ereje-->vettem rá egy plusz leszorítót 3. 150 km/h fölött, széljárástól függően a tükrök süvöltő hangot adnak ki-->ezzel nem vagyok elégedett. Ezek a hibák jelentéktelenek az előző kocsim (Peugeot 206 1.1) elektromos hibáihoz képest. A szervízről csak jó tapasztalataim vannak, mert a Toyotánál előre ki lehet számolni és egyéb iránt a többi márkához képest olcsó is. Összességében nagyon szerettjük a Yaris-t, biztos, hogy a következő autónk is Toyota lesz. Ezt a kocsit annak ajánlom, akinél nem fontos a pompa a kocsiban és szereti, ha a benzinkútnál nem fosztják ki ill. 80e km után is úgy működik, mint 0 km-esen.

Hibalista

- Ékszíj csúszott 30e km után

Ide hordtam szervizbe

Toyota Road Service

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 89000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 206 Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)