Nem az, aminek látszik
Szöveges ítélet
Nagyon jó autó, szereti mindenki.
Nézzük az előnyöket:
4 db tárcsafék-ez azért jelzi a teljesítményt- egyébként olvastam egy féktesztben, hogy 1G-vel képes lassítani, ami rekord a kategóriában.
Stailizátoros hátsó futómű, az autó magas ugyan, de mégsem az, nagyon alacsony a súlypontja, könnyen le is ér az eleje.
910 kg + 1.3 vvt-i motor = német 1.6-ost megeszi reggelire, az 1.4-es ibiza, polo, skoda.... esélytelenek,nevetségesen legyalázza őket.
Pörög a motor, mint állat, 2-es: 102 a leszabályzás, 3-as: 150km/h. Igazán 4000 felett van elemében, onnantól lehet vele izmozni, 1.8T passat nem tudott megelőzni 80-160 között:)
Autópályán lazán viszi a 170-et, de tud többet is, mindeközben végig stabil, felnőttes, csak nagy a zaj.
Na jó, lássuk a hátrányokat: sok a műanyag, gyakorlatilag nincs csomagtartó.
Mindenkinek bátran ajánom, nem csak megbízható (no hiba), de gyors, kelllemes autó.
Hibalista
- Garanciában cserélték a légszűrőházat, mert rezolnált.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | bravo | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
