Na jól van, ne haragudj már!
Szöveges ítélet
A feleségem szeretett bele. Számomra vonzó volt az alacsony fogyasztása és a márka legendás megbízhatósága. A kapcsolatunk az autóval "h?vösnek mondható". Szóval nem rajongok érte annyira, viszont korrekt módon bánok vele. Cserébe elvisz ahová csak szeretném, t?ri a ´csillaggarázst´, (akkor is ha ´röpködnek a mínuszok´), a lakótelepi HVCS-k ´kulcsmozdulatait´ és gond nélkül elvitt Hollandiába és vissza. Talán ha az 1.3-as motorral vettük volna, akkor nagyobb barátok lennénk. Bízom benne, hogy hosszúnak ígérkez? kapcsolatunk mindkét fél számára el?nyös lesz, hiszen egyfajta tapogatózás ez a részemr?l, ami ha sikeres lesz könnyen márkah?ség kialakulásához vezethet.
40000 km: Még mindig ambivalens a kapcsolat. Szeretem, mert megy és mindenhová elvisz. Biztonságos érzetet nyújt. Városban még élvezem is vezetni. Nem szeretem, mert a apróságokkal bosszant (ld. hibalista). Ez utóbbiakat meg tudom bocsátani, mert borzalmas dolgokat hallok, tapasztalok más autógyártók kisautóiról/val és HOZZÁJUK KÉPEST tényleg nagyon jó, megbízható, stb. Csak...kicsit becsapva érzem magam, mármint megvezetett a gyártó marketingtevékenysége. Ez is ´csak´ egy gép, semmi földöntúli nincs benne, hiába térítik el földönkívüliek minden péntek esti reklámblokkban. És ahhoz képest drága volt. Legközelebb inkább az ár/érték arány fog irányítani a döntésemben és nem az egyes márkák jól felépített marketing stratégiája.
60,000 Most már hogy nincs semmi zaj egyre jobban kedvelem. Érződik rajt´, illetve a beszámolók alapján sejthető, hogy hűséges társ lesz még legalább 3 évig, amíg megérkezik a második apróság is. Az elsővel pont elférünk, hála a tologatható üléssornak és családtagjaink nem túlságosan nagy termetének. Apa: 178cm Anya:164cm Kispocok: 74 cm (növésben :)). Lehet, hogy mégis márkahű leszek.
Hibalista
- Az ablaktörl?lapátot minden új Yaris tulaj azonnal cserélje! - 4500HUF
- A fék nyikorog. A szerel? vállat von és...csiszol.
- A hátsóablakf?tés nagy hidegben beragad!! Nagyon idegesít?.
- 40000 km-es beszámoló:
- A motor néha hörg? hangot hallat gyorsításnál (ja, és közben persze nem gyorsul - pszeudo gyorsulás). Szervízben persze nem produkálja. Szégyenl?s ribanc. A motorvezérlő cseréjével végül megoldódott a dolog, ezúton is köszönet a HUN toyotaclub tagjainak az infókért.
- Kijelz? csere - garis
- 5. ajtó teleszkópcsere - garis
- A futóm? már 2X állítódik el, de ezt a borzalmas utakra fogom.
- 55.000 km-nél megint előjött egy zörgés, hörgés ugyanonnan. Bevittem a márkaszervízbe, hogy ugyanmá´ hogy lehet, ha egyszer már kicserélték a motorvezérlőt, mondván ha olyan autót akartam volna amivel bajok vannak, akkor veszek R****t, P****t, de nem japánt. Kiderült, hogy csupán egy cső lazult ki a motortérben, ami bizonyos fordulatszámnál rezonált, rögzítették én pedig meghunyászkodva/visszatért hittel távoztam.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Miskolc
Korrektek, mert amit tapasztalnak azt javítják is. Mondjuk a féknyikorgással nem kezdtek semmit, de nem igazán érdekel amíg jól fog. Különben halottam már 5 hónapos S-klass Mercedest is úgy visítani, hogy azt hittem a 7-es busz állt meg mellettem.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 800 dx | Következő autója? | Toyota Prius esetleg Honda Civic vagy Kia C´eed? Pénztárcafüggo? |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
