Mérges kis darázs...
Szöveges ítélet
Újonnan vettem magamnak egy dévú Kalost, pechemre…
Elég silány az autó összeszerelése, csörög-zörög törik-karcolódik benne minden. Állandóan valami motorhibája volt kb. 10x villant föl a motorkontroll lámpa, márkaszervizbe csak bohóckodtak, megcsinálni nem tudták, így érzékeny búcsút vettem és eladtam, és persze buktam szépet az árán! Ezért döntöttem, hogy nem kell többé új autó csak hogy én sminkelhessem magam el?ször az ülésben:-).
Példás megbízhatósága és jó értéktartása miatt egy Yaris mellett döntöttem, véletlenül akadtam egy TS-be, azt se tudtam mi az csak láttam, hogy kívül-belül szebb mint az alap.
Így megvettem és meglep?dtem!
Úgy akartam vezetni, mint az 1.2-es Kalost, hát majdnem korlát lett bel?le! Nagyon jól megy a kocsi! Élvezet vele kavarni a városba! Pici ezért mindenhova befér, parkolni is könny? vele és nagyon megy! (de nem susuki) Mellesleg a Suzukisok állandóan bepróbálnak és mindig nagyon-nagyon hoppon maradnak…:-)
Nagyon tetszik küls?leg a kicsi, 15 colos könny?fém kerék, más lökhárítók és jóval lentebb van, mint egy alap Yaris. A belseje is nagyon jó: kétszín? b?r kormánykerék-váltó, (apropó váltó!: nagyon jó és pontos a váltója, pedig els?re bizonytalannak t?nt, nagyon lötyög?s volt a kar, de most már látom, hogy hibátlan a váltója! Legalább is a dévúhoz képest.) elektromos minden, kényelmes mégis jól tartó ülések ergo minden OTT van a kicsin. Egy dolog volt ami nagyon zavart: a nyikorgó-nyekerg? kalaptartó. Szerencsére a szervizben egy gumidarab beiktatásával gond nélkül orvosolták a problémát, most teljesen csendes az autó.
Simán akasztja a km-órát, bár ekkor már eléggé bizonytalan, mikor vettem azt mondták, hogy a gyári 107paci helyett 120 van benne, nem nagyon foglalkoztatott, de két dolog biztos: 1, a gyári TS-eket simán elverem,:-) 2: a szervizben megjegyezték, hogy nem gyári kipufogó rendszer van alatta… Amúgy városban 10liter körül eszik mondjuk én eléggé nyomom neki, a futóm? elég pattogós de legalább stabil, téli gumit nem vettem rá (már nagyon megbántam) így gyakorlatilag használhatatlan az autó. Így télen száraz úton is el-el kapargat 1-2 akár 3ba is! Mindegy majd jöv?re (illetve idén) veszek majd. Most úgy is levan rakva az autó, ugyanis belvárosba mozgolódom oda meg csak a bolondok meg a miniszterek járnak kocsival…
Hibalista
- Valami gumialkatrész nyöszörögni kezdett az elejébe, kicserélték azóta jó. Amúgy semmi.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszerviz, tudom hogy már nem garis, de jó az ha végig a Toyotások szervizelik, eladásnál is szeretik a "végig vezetett" szervizkönyvet, no meg sok a kontár maszek szerel?... A márkaszerviz meg jó drága, de legalább ritkán kell vinni...:-)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kalos 1.2 | Következő autója? | Valami kis er?s dög:) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
