A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.0 vvt-i linea sol 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Men? manó

Szöveges ítélet

A kocsit oktatóautónak használom, kapja a kiképzést rendesen. 60 ezer körül els? fékbetét csere, ezen kívül csak olaj és sz?r?k cseréje. Oktató kocsiként a váltó hátramenet fokozata okozza a legtöbb problémát. 10-b?l 4-szer biztos, hogy ny?gösködik. Ezt a panaszt hallottam vissza már a Honda, Mazda, Suzuki, Hyundai tulajdonos ismer?seimt?l is. Lehet, hogy sárga szín? ember nem tud jó rükvercet gyártani? Az autó Sol verzió, tehát nem fapados. Talán éppen ezért fájó pont, hogy 2003 ?szén 3.035.000 Ft-ért az autó rádiómagnót tartalmazott, ellentétben a prospektusban meghirdetett cd-rádióval (1 db kazettám sincs), hogy ennyi pénzért a 3 prosztó kulcs mellé miért nem járt egy központizár távirányító, hogy ennyi pénzért miért kellett az utastérben helyenként a leggagyibb m?anyagokat alkalmazni, hogy ennyi pénzért miért színtiszta m?anyag a kocsi üléshuzata, melynek eredményeképpen m?köd? klíma mellett is 20 perc után vizes a hátadon az ing. A kocsi törve lett, az els? lökhárító, jobb els?, hátsó ajtó volt érdekelve. Elgondolkoztató, hogy a magyar mezei fényez? körökkel jobb munkát végzett, mint a (sajnos) francia gyári munkás. Szervíztapasztalat: a gy?ri Toyota Twin-nél volt egy futóm? beállításom 7000 Ft körül, kellemes csalódás. A kötelez? szervizek már érdekesebbek. Az els? háromnál ugyanaz a m?sorszám: olaj+sz?r?+tömít?gy?r? csere. Toyota Göbölös-12.000!, Toyota Strasszer-20.000, Toyota Twin-25.000 Ft. No comment. A klíma teszi a dolgát, de visszafogja városban az autót, dehát 998 köbcentit megterhelni klímával, ez a motor szuper min?ségét jelzi. Vvt-i ide, 16 szelep oda, a kocsi 3000 fordulat alatt majdnem hulla, de az fölött döbbenetesen megindul. 1.3-as Honda Jazz, 1.4-es Mazda 323F kipróbáltan legyalázva. Szóval m?szakilag igen korrekt, szavam se lehet, de a részletekben picit többet vártam a" legendától".

Hibalista

- Csak ég?k égtek ki ,de azokat rettenetes cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Göbölös-Tatabánya, Toyota Strasszer-Székesfehérvár, Twin Toyota-Gy?r. Ez utóbbi a legszimpatikusabb, mert itt nem vagyok elszeparálva a kocsimtól, de a másik kett? is korrekt hely. A "változatos" árak miatt minden 7 pontot nyertek.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett Következő autója? Mazda3 vagy Corolla
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)