A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.3 vvti linea luna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megy is, Jó is, Yaris

Szöveges ítélet

Ahogy megvettük, minden gyönyörű volt. Örültünk, hogy sikerült kifogni egy igazán jó kereskedőt. Igazából csak ajánlani tudom az Autóker Óbudát. Aztán mikor a megvétel után kigurultam a kocsival, kezdődtek az apró bosszantások. Nem záródott a vezető oldali ajtó, csak kézzel. Kiderült később, hogy vmiért elszállt a motor a bal első ajtóban, rejtély. Mikor bekapcsoltam a biztonsági övet, az előre bekatttant, úgyhogy nem tudtam bekötni magam. Felkapcsoltam este a fényszórót, és kiderült nem ég a bal első. Másnap vissza a kereskedőhöz. Segítőkészek volt, kicserélték szó nélkül az izzót, és elvittek a műhelybe, hogy orvosolják a biztonsági övcsattot. A szerelő sráv 20percig sakkozott vele, majd szétkapta a rúgót, és vhogy megoldotta. A probláma nem szünt meg, megtanultam együttélni vele. Nekem már egy kulccsal meg, másodperces meló kikapcsolni. Lényeg, hogy teljesen függőlegesen kell bedugni a csatot, kicsit se megdöntve, mert akkor bekapcsol előre...
Ezután a következő héten kicsit vizesedett a tető kárpitnál, majd a rádió kicsit recseget, és végül elszállt. Elvittem ismerőshöz, kiderült, hogy vszínű volt első szélvédőcsere. és ott valahogy elbénázták az antennát. be kell ragasztani, és most jó. Ekkor a huzamosabb vizsgálta során kiderült, hogy a bal első fényszóró nem véletlenül égett ki. mozog az egész foncsor a búrában. Törve volt a kocsi, bár nem nagyon de akkor is. Letörtek a rögzítő fülek a buráról, és mivel ferdén állt az egész kicsit deformálta a karosszériát is. Probléma egy része megoldva. Utána autóvillamoissági, hogy kiderítse mi van a rádióval, meghallt vagy még menthető. Zárlatos lett, így csere. Elmentem a szentendrei Japkerbe, ott azt mondták, hogy 400ezer egy rádió a kocsiba. 25 a bontott. Döbbenet, egy kazettás rádióért. Vettem inkább egy Sonyt 30ért, de az kezel mindent ami kell. Ezt már nem bíztam a villamossági szerelőre, beraktam magam. Jó kis szopó, mondhatom. Legalább nem lehet kilopni a rádiót, csak egy órás melóval. Ezer szerencse.
Egyik reggel szerettem volna ablakot mosni, de semmi reakció...
Szerelőhöz el, onnan tovább autóvillamosságihoz, ő tudta megállapítani, hogy ez k.o.. Japker telefon, hogy van e. Van, de 40ezer egy szivattyú. Aha, akkor ilyet se veszek. Végül a hátsó szivattyú előre, és így most nincs hátra víz.
Ezután került a kocsira egy 14es könnyűfém kerék szett. Egész okosban, 180ért kerékőrrel.
Ilyenkor jött az az időszak, mikor nagyon büszke voltam magamra. a Computer szerint 5.3as fogyasztást értem el. Szuper. Később azért ez az utólagos számítással kicsit módosult, 5.8- 6literre. Mindezt nyáron, légkondi nélkül, mert az utálom. Légkondival nagyon visszaesik az a teljesítmény is ami rendelkezésre áll.
Mikor már minden alkatrész rendben volr, elgondolkodtam egy kis okosításon. Valami kell a kocsiba még....
Első a biztonság alapon belekerült egy váltózár is. 40ezerért
Később, decemberben belekerült egy 6000K-s xenont szett. Ez sem volt azért egyszerű, mert bixenon kell bele, különben lőttek a távfénynek. Szereléskor rájöttek, hogy le kell kapni az első lököst, ami még egy kicsit megdobta a végösszeget. Végülis 35ből benne volt a xenon.
Majd mondván még mindig nem kerek a story, két het felkerült rá a fólia is, így azért már kicsit kerekebb a story.
Terv még mindig van, de most inkább a műszaki vizsgára kell tartalékolni :D:D
A megbizhatóságát tekintve, ezen apró bosszantó hibákat leszámítva tökéletes. Teljesítménye hozzá illő, bár nem mondom, hogy elég, mert néha jól jönne, egy kis többlet. Autópályán kb 110ig gazdaságos, után meredeken nő a fogyasztás. 140es átlaggal 8liter. Lehet vele menni 180at, de nincs értelme, mert sokat fogyaszt, meg ez nem egy autópályás vasaló, nem oda való.
konklúzió:
Mindenkinek csak ajánlani tudom a Yarist!

Hibalista

- -beázott pár naposan, valamit babráltak az antennánál.
- -nem égett a bal első fényszóró később kiderült, hogy miért)
- -elszállt a gyári rádió
- ezek az előző tulaj átkai, fő baja nincs szerencsére

Ide hordtam szervizbe

ismerősökhöz.
bár még mindig nem jöttek rá, hogy miért nyikorog a jobb első keréknél valami (fékbetét csere, és féktárcsa is fel van újítva)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 63000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? clio (´96 asszem) Következő autója? japán vagy német (lexus gs/subaru, vagy vmi német), de aztán ha úgy jön össze, lehet még egy Yaris
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)