Megbízható társ minden időben
Szöveges ítélet
Kezdem a legfájóbbal.
Kb egy éve volt meg az autó semmi probléma nem volt vele, egyszer felmentünk Pestre és az autó nem indult mikor indultunk volna haza. Trailert kellett hívni , nagy nehezen kiderült ,hogy az autóba utólag beszerelt riasztó okozta a problémát.
Egy másik alkalommal kiderült(Kb1,5.év) ,hogy a generátor nem tölt. Miután kicserélték látszott ,hogy szét volt törve és a belseje eloxidálódott. Valószínű a korábbi elromolhatott és valami olcsó bontóst tettek bele ami még működött.
Összességében mégis nagyon megbízható autó ,munkába járáshoz használtam elsősorban. Minden időben pöccre indult.Kényelemes tempóval ki lehet hozni a 4,5l-es fogyasztást,de nekem ez nem volt elég. A gázt is beletetettem . Így a fogyasztás kb 6L-re ált be. Ami a 230Ft-os gáz mellett nagyon is jó. Valóban a mai napig vannak olyan magán kutak akik ennyiért tudják adni a gázt.
Úttartása és dinamizmusa szerintem kimagasló a kategóriájában. Futóműve kicsit kemény, de semmi baj nem volt még vele, pedig nagyon rossz utakon jártam(évente egyszer futómű beállítás.). Ülései talán nem a legkényelmesebbek, de nem is a legrosszabbak. Nagyon megszerettem a kisautót ,fájó szívvel válok meg tőle.
Hibalista
- -Utólag beszerelt riasztó /elektronikus probléma, nem a Toyota hibája/ 50000Ft - -Generátor csere 30000Ft - -Kopó alkatrészek /olaj szűrők gyertya fék/
Ide hordtam szervizbe
Nem szervizbe hordtam ,hanem szerelőhöz.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
-Toyota szuper. Drága
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | swift 1L GL | Következő autója? | Corolla |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
