A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris D4D Terra Plus 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kis hörcsög

Szöveges ítélet

Néhány szó azokról, amik nem annyira tetszettek:
- Rövid az első ülések ülőfelülete, így hosszabb útnál lehet kényelmetlen - igaz, most voltunk Horvátországban, 10 órát vezettem egyfolytában, és nem volt vele gondom.
- A mi autónkban nincs vezetőülés magasságállítás, pedig kéne. A kormány kicsit messzebb van, mint ami igazán kényelmes, csak az ülés háttámlájának elég meredekre történő állításával tudom komplenzálni a távot. Sokáig tartott, amíg megtaláltam a legjobb beállítást.
- A visszapillantó tervezőjét jól ****-be kéne rúgni. Honnan vették, hogy az A-oszlop vonalával ellentétes irányban kell a belső szélét vezetni??? Tök idétlen.
- A C-oszlopok sokat kitakarnak.

És amit imádok benne:
Dízel a drága. Brutálisan húz, ha az ember odalép neki. Mondják hogy a dízelek viszonylag kis fordulatszám-tartományban húznak csak - 1700-3000-ig. AHA! Hármasban meghúzattam 4000-ig, és nem találkoztam ezzel. 4000-nél is iszonyúan húzott. (Általában 2200-on megyek vele, csak előzésnél húzatom ki, de igyekszem 3000 alatt maradni.)
- A fogyasztása kegyetlen, napi 130km, ebből kb 30 városi, a többi országúti - a nyári 38 fokban 3,46l-t mértem per 100km, most sem eszik többet 3,8-nál. Télen viszont bekapja a 4,15-öt is akár. :D
- A csomagtartó tényleg jól variálható, általában az is elég, ha a hátsó üléseket előrébb toljuk.
- A hátsó ablaktörlő még mindig bírja, pedig a 35-ös felújítása alatt kapott sarat rendesen.
- Olyan rövid az orra, hogy még mindig nem szoktam meg. :)
- Nagyon jó az úttartása. Komolyabb kanyarokban is szépen kapaszkodik.
- És végül nagyon kellemesen vezethető. A sebváltó pontos, az 5-öst kicsit nehezebbben veszi, szokni kell. Viszont olyan nyomatéka van, hogy nem kell gáz az indulásnál, 7km/h-ig gyorsul alapjáraton, és a többi sebességben is elballag, így városban kifejezetten előnyös.

Hibalista

- 2db tompított izzó, 1db helyzetjelző izzó, 1db hőfokszabályozó mögötti izzó, első ablaktörlőpár,

Ide hordtam szervizbe

Mayer Toyota, Budakeszi, Pátyi út 40.
Udvariasak, a kereskedőik jól tájékozottak, segítőkészek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 7
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Clio, ´94-es, 1.2-es, Következő autója? Corolla/Auris
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)