A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.4 D4-D Sole 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kicsi a bors, de szuper

Szöveges ítélet

Kis fogyasztású, megbízható, dízel autót keresetem. Felmerült több típus is pl: Citroen Saxo 1.5D, Renault Clio 1.5dCi, Mercedes A170 1.7 CDI, Fiat Punto 1.3 mJTD, Toyota Yaris 1.4 D4-D

Ezeket a típusokat mind kipróbáltuk és végül a Yaris mellett döntöttünk több okból is. Ez már a 2. face liftes verzió, minőségben (anyag, összeszerelés) egyértelműen vitte a pálmát a többi jelölltel szemben, nem beszélve a motorjáról, ami hihetetlenül szépen jár. Mellette szólt még a láncos vezérlés, a változógeometriás turbó és hogy japán, tehát megbízató és jól tartja az árát, mondhatni kvázi 'tudományos alapokon' lett meghozva a döntés végül.

96e km-el vettem (de 160e-nél biztos nem volt több benne, állaga alapján ez bizton elmondható).
Több dolog bejött, néhány kevésbé. Minőségileg tényleg egy "ékszer doboz", motorja dinamikus, halk, megy mint a golyó, egy álom, fogyasztása(napi 170km, 70% autópálya) nyáron: 4,7, télen: 5,1, Siófok 150km/h+klíma: 5 (l/100km). Ami tetszett még: fűtésnél megemeli az alapjáratot(hamar bemelegszik), tologatható hátsó üléssor, csomagok vagy négy személy(meglepő) vidáman elfér.

Ami nem tetszett: kényelmetlen ülés(nem hosszútávra tervezték), ideges kormányzás (rossz egyenes futás, frissen beállított futóművel is).
A nagy megbízhatóság sem jött be, pedig kínosan ügyeltem a bemelegítésre és visszahűtésre(mint írtam, +60e km-t nyugodtan adjunk hozzá):
123e km EGR szelep eltömődött (alapjáraton hebegős volt, 1 óra alatt elintézhető a dolog)
125e km körül hengerfejes lett a drága (lassan nyomta ki a vizet, főleg terhelésnél), márkaszervíz mondott rá egy 180e Ft-ot, végül ismerősnél, gyári alkatrészekből megúsztuk 80e Ft-ból(tőcsavarokat nem cseréltük).
129e km generátor szabadonfutó (típus hiba, nyifogó hang, mintha szilikont kérne az ékszíj), 15e Ft, haverral kiszereltük/visszaraktuk némi szívással fűszerezve, Toyotáék gyárilag rárakták(megroppanhat) a szabadonfutót.
Jobboldali első ablak gumi tömítése elvetemedett, süvített, csere érett volt.

Mindemellett az autó soha nem hagyott útszélen, Siófok meg volt hengerfejesen(akkor még nem tudtuk), mindig hazahozott, szabadon futó is helyben ugrott le.

Összességében imádtam a kisautót, tényleg minőségi érzetet nyújt, formája szuper, nagyon jó vezetni, fogyasztása hihetetlen, csak az a fránya ülés aaaz szörnyű. :)

Hibalista

- Hengerfej(80e), Generátor szabadonfutó(15e), EGR eltömődött(1ó)

Ide hordtam szervizbe

Ismerős(Kecskeméten egy szaki), barát

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Starlet Következő autója? S60 D5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)