A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris Blue ICE 1.3 VVT-I 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi a bors...

Szöveges ítélet

Sok autót megnéztem, mielőtt megvásároltam, végül így másfél év távlatában már elmondhatom, hogy jól, nagyon jól döntöttem. Mindenképpen kicsi de dinamikus autót akartam, mivel többnyire városban használom. Rosszat nem sokat tudok mondani róla, de azért megpróbálok.
Az első üléseknek lehetne jobb az oldaltartása, a csomagtartó pici, habár a hátsó ülésssor előretolásával, már egész barátságos (belefér 3 utazótáska, és a barátnőm piperekészlete :), de ilyenkor már csak gyermek fér el hátul gyerekülésben. Nagyon lágy a rugózása, ami ugyan előnyös macskakövön (jóformán észre se lehet venni), de itt felénk a Kapolcsi kanyarokban már hátrány. Ja, és a mai napig csóválom a fejem, ha a nap elején a digitális műszerfalra nézek (nem a formájával van gond, hanem én az analógot szeretem!). Alacsony fordulaton nem igazán akar húzni, ezért előzés előtt mindig érdemes kapcsolni 1-et. (Tényleg nincs valakinek olyan ismerőse aki benzines Yarist Chip Tunningol?) Jól gyorsul, pl.: 2.0i -s honda accordal a végeredmény 500 méteren 1:1.
A lágy rugózás kanyarokban kezelhető, ha tudod hogy tedd bele, és hogy hozd ki belőle. Kényelem szempontjából hosszú távon sem kellemetlen, 3-400 km után se szakad le a derekam, ez azért derék egy ilyen kisautótól. Menetzajok egész addig nem voltak mig fel nem rakattam az ajtóra légterelőket, most már 100 felett elfütyüli annak a bizonyos hidas filmnek a betétdalát is, de így legalább már lehet vele városban lehúzott ablakkal menni anélkül, hogy olyan szélhangok legyenek, mint egy sárkányrepülőn. A fogyasztása jónak mondható vegyesben eljárok 7 literrel, de úgy, hogy nem érdekel a pillanatnyi fogyasztás (igen, van benne ilyen műszer is!) a minimum 6,3l volt, de akkor nagyon figyeltem. Télen mínuszokban 8,5l (Csillaggarázsból melóhelyre kb 3 km). A jó tulajdonságairól nem fogok itt odákat zengeni, mert még a végén a kedves olvasóközönség megvádolna egy ´kissebb fajta´ elfogultsággal, de minimum Yaris Dealer -nek titulálnának.
Kár, hogy Yarist ritkán látni férfi kézben, pedig ha így lenne, mennyivel több Golf és Suzuki-2 tulajdonos fiatalnak láthatnánk enyhe fanyart az arcán a visszapillantó tükörben...

Hibalista

- A tetőn bal oldalán futó gumitömítés elengedte magát.(Garanciában cserélték, a szerelő szerint valaki segített neki elválni a kasznitól)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Autóház Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16957
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)