A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1.0 VVTi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarfaló

Szöveges ítélet

Nem létezik kívül kicsi, belül nagy. Ez mostani szlogen, de erre is igaz. Ha beülünk öten, elfogy a csomagtartó, de nagy csomagtérnél csak 12 évesek férnek el hátul. Ennek ellenére kiváló autó. A motor elég kicsinek tűnik, és az is, de a 68 paripával nagyon megy az autó. 150-es tempóig még a BMWk-kel is felveszi a versenyt, de utána gyengécske, ráadásul az 5,5 literes fogyasztás is felment 9-re. Autópályán is jól használható, de a szerpentinen brillírozik a legjobban. Az egykori Honda Accord sportom szintjét majdnem eléri a stabilitás, bár a kormánytól eléggé gyenge visszajelzéseket kapunk. A motor valószínüleg eléggé nyomatékos (erről nincsenek adataim), és a váltót szinte öröm kezelni, de gyorsan kell vele váltani, nem szabad simogatni, mert olyan borzalmas hangja volt egy-egy lassú váltáskor, hogy inkább a szerelőhöz vittük utána megnézetni. Kibírta, de ne próbálkozzunk vele!
A belső elég kényelmes, az említett kis csomagtartó esetén nem rossz hátul sem. Ebben az is közrejátszik, hogy elég sok fejtér van, ez számomra fontos, mert a család Escortos korszaka alatt annyiszor vertem be a fejem a tetőbe, hogy a kárpit elkezdett leválni. Nem túl bőséges a felszereltsége, de ami nagyon kell, az benne van. Szervókormány, magnó 4 hangszóróval, computer, 2 légzsák, Isofix-rendszer, billenthető első lámpa. Viszont a sok kopogós, szürke műanyag nem tetszett benne, ráadásul a kormány is ebből van. A digitális műszerfalért nem rajongok, de legalább fordulatszámmérőt is tartalmaz, amire szükség van, mert eléggé halk autó. Csak 4000-nél jön meg a hangja.
Nem baleseteznék vele, mert a kasztninak suzuki-feelingje van, az oldalsó ablakok mögött kisujjal 2 centit be lehet nyomni. Már akkor is eléggé drága volt, de kitűnő minőségű, ami a szervízigényén is látszik. Megérte az akkori Ford Focussal veteksző árat.

Hibalista

- Sinte semmi nem romlott el rajta, csak 80 ezer km-nél kellett kicsit meghúzni az ékszíjat, valamint a külső műanyag panelek fényezése nem bírta a sarat, kavicsokat, stb. Ha az olaj és légszűrőcserét betartjuk, nem lesz vele gond.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Miskolc. Rém drága (olaj+légszűrőcsere: 34.990 Ft), de legalább jó munkát végeztek. Később inkább otthon lett szervizelve, 7 ezerből kijött minden.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 114000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)