Ferdeszemű málhás öszvér-elpusztíthatatlan
Szöveges ítélet
Ez volt az első új autóm. Nem volt olcsó, de azóta bőségesen behozta az árát.
Én nem vagyok egy kényeztető típus (autóval szemben), az autó számomra egy használati tárgy. És ezt az autót csak használtam... És használtam... És használtam.
Néha, 1000 km-enkén tankoltam bele, néha cseréltem benne olajat (minden második-harmadik alkalommal olajszűrőt, levegőszűrőt is). Egyszer, 180 ezer kilométer után, egy hosszabb út előtt első fékbetétet is cseréltem, bár a régi sem volt még 0%-os. 9 év után akkumulátort is cseréltem, meg néha egy-egy izzót. Szóval hihetetlenül keveset kellett vele foglalkozni. A vezetőülés ennyi használat alatt megtört, kényelmetlen lett - mondjuk kényelmes soha nem is volt, a kormány bőrözése 200 ezer környékén elkezdett mállani, a sebváltó gombja megkopott, a gázpedál előtt a szőnyeg kikopott.
De az autó ment tovább problémamentesen.
Nemrég egy Németországi utamon nagyon kellett sietnem, és tartósan 140-150 környékén hajtottam. Gond nélkül teljesítette, hazavitt, de kiderült, hogy a hengerfejtömítése megsérült. Nem akartam már vele foglalkozni, családon belül eladtam. A testvérem 25000 forintból megjavította, azóta is elégedettem használja. És nagyon szereti.
Nem hiszem, hogy ennél jobb történhetett volna velem tíz évvel ezelőtt. Csak attól tartok, hogy az újabb japán autók már nem ilyenek lesznek.
Hibalista
- Első évben hátsó ablakmosó szivattyú - Garanciában cserélték - 260 000 km alatt semmi más
Ide hordtam szervizbe
Én magam javítanám, ha lenne mit
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 260000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Tico | Következő autója? | Prius |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
