A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Yaris (1999)

Yaris 1,4 D4D 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drága játékszer, ami megtérül hosszú távon

Szöveges ítélet

0-tól a 133000-ig km-ig szerettem. Ha nem törték volna össze alattam, akkor még most is meglenne. Durván 180-190e km-el szerettem volna eladni. Soha ilyen olcsó fenntartású autóm nem lesz. Szerviz nem vészes, gumik olcsók, eredeti alkatrészek nem drágák és minden csak akkor kell, ha a szervizkönyv kéri. Fogyasztás 4,5 L/100 km nem spórolós 100-110-es tempóval. Spórolva tudja a 3,9-4,1 vegyesbe. 1-2 fővel használva tökéletes. Nem családi autó, kicsi a csomagtér és a hátsó üléssor nem kényelmes hosszú távon a hely sem nagy itt, de mit várhatunk ekkora autótól? Kategóriájában verhetetlen számomra. A 75 ló bőven elég városban, jól váltható, a gyári adatot szinte meghazudtolóan ugrik el, ha kell. Közúton bátran lehet előzni, nem kell visszadobálni 4.-be. Merész előzés is jöhet, mert 80-ról már nyomatékos. 130 felett már nem az igazi, de tudja a 140-150 tempót is. Ezt inkább autópályán érdemes használni, mert nem lassul úgy ahogy kellene, és mire elérné ezt a tempót már megint fékezni kell, vagy előzni. Halkan megjegyzem nem véletlenül találták ki a sebességhatárokat. Ha azt valaki tartja (vagy legalább a közelében autózik), és nem kell nagyobb hely, akkor nem szabad más autót venni!!!! Az ültetés nem árt, mert a gyári rugóval billeg az autó és nem érzi stabilnak az ember. Ültetve - normál ültetővel (gyári méretű kerékkel 14") megmarad a komfort, de a körforgalmakban, kanyarokban minden agresszív nagyképű soffőr lemarad, hiába tolt előtte az egyenesbe. Csak ajánlani tudom, nem is értem miért vesznek mások kis kategóriás olasz, francia autókat, mikor itt van a Yaris???? (Ha anyagi vonzata van megértem, de azokra később kell rákölteni azt a pénzt, amit a Yarisnál vételnél.... )

Hibalista

- SOHA SEMMI,
- Ültetés miatt az összes alsó műanyag (víz terelgetők) leszakadozott szépen lassan telente 1-1 darab, de ez nem az autó hibája...

Ide hordtam szervizbe

Zalaegerszeg, Nem volt gond velük soha, csak drágák, de melyik hivatalos szerviz nem az?

A szerelőket csak kötelező szervizkor (ritkán) láttam, csak azért tudom a keresztnevüket, mert jó fejek....

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 133000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? corolla 1,3 ´91-es Következő autója? japán diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Yaris 1999 (2005 - 2005)

További ítéletek (242 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)