A család japán hű szolgája
Szöveges ítélet
2001ben megvettük életünk első új autóját egy 998 cm3-es alapfelszereltségű Yarist. Az egész család imádta, pici autó, de 2 felnőtt 2 gyerekkel és sok pakolási leleménnyel megjártuk vele Horvátországot többször, Görögországot, Montenegrót, Franciaországot, nem bálnamercis kényelemben, hatalmas hátsó lábtérrel ugyan, de a gyerekeknek egy szava sem volt. (később, mikor a fiam megnyúlt a hátsó ülésre szorította az anyját a hosszabb utakon azért :) ) A kis Yaris remekül kezelhető kis autó, szuper váltóval és a városban fürge kis jószág tud lenni, ha sietős az ember dolga :) Mindkét gyerek rajta tanult meg vezetni, és az oktatói Renault után azt mondták egy élmény volt átülni bele.
Az autó még a Japánban gyártott 4 hengeres verzió volt, talán ennek is köszönhető, hogy 204.000 km megtétele alatt semmilyen probléma nem merült fel vele, féktárcsa/betét, szűrők, olajok cseréjén kívül soha nem kellett cserélni rajta semmit, és ennyi futás után sem nyikorgott, nyüsszögött semmi, csak tette a dolgát csendben, hűségesen, kis étvággyal.
Sajnos a szolgálata véget ért, mert egy telefonáló hölgy nem adta meg az elsőbbséget, és jobbról telibe kapta, majd balról egy betonoszlop, kerítés kidöntése után egy udvaron kötött ki. Utolsó tette a feleségem megvédése volt, aki karcolás nélkül szállt ki belőle. Sajnos gazdasági totálra vette a biztosító, de egy biztos, az utódja egy japán gyártású ikertestvér lesz.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Toyota Tromf Kecskemét
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Toyota M&F Kecskemét
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 204123 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tercel | Következő autója? | Yaris |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
