Jót, olcsón -1.3-1.0
Szöveges ítélet
A kis toyota baromi jó gép azért a 100-200 ezerért. Megbízható, olcsó, fenntartható, ha megfelelő emberhez fordulunk. Kicsit a fékek alulméreteztek, tehát 14" kerekektöl nagyobbat nemérdemes feltenni mert sose állsz meg vele :)
A motor ha odafigyelnek sose kopik el, a váltó kiválló, bár az ezresekhez kevés a 4es, de 10ért lehet kapni 5öst bele. Dízel futóművel ojan mint egy terepjáró... bármin átmegy.
4 személyre már majdnem komfortos :) de 2 fővel lehet vinni kényelmesen mosógépet meg ijesmit :)))
Az S-es verzió igazi kis versenyautó. Gyursulása csak 100-120 nál lustul el, és emellett a fogyi is alacsony. Extra futómű stabilizátorral, fordulatszámmérős műszerfallal, sport ülésekkel és egyéb extrákkal felszerelt. Tökjó.
Az ezreshez érdemes 1.3 as gyujtás beszerezni, 5 ös váltót, és esetleg az S-es hűtött tárcsaféket, stabilizátort.. satöbbit. a Pondriék szivesen segítenek.
Hibalista
- A szokésos : Sárvédőívek, kuplunk munkahenger folyt, korrózió itt-ott. Jellemző a lámpabúrákon a rögzítőpöckök törése, gyujtáselőszabályzó vákuum...
Ide hordtam szervizbe
Pondri Kiskunhalason, Törteli Tibi Kunfehértón.
Pondrinál és Tibinél minden megvan bontva a P7 és P8hoz álltalában, és nagyon olcsó adják..
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | e30 | Következő autója? | marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
