A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » RAV4 (2019)

RAV4 2.5 Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nehezen indult barátság

Szöveges ítélet

Céges autóként használom, immáron 8 hónapja, kb.10e km-t raktam bele.
Előtte több VW konszern autót használtam, VW-SEAT-SKODA vonalon.
Ez most nagyon más, célratörően összegezve:

pozitív:
- jó az összeszerelés minősége, érzésre jobb, mint SKODA-SEAT vonal
- a nagy, ballonos kerekek kíválóak a budapesti útviszonyokra, remekül tompítja a hibákat
- fogyasztás városban és országúton remek, városban 6L alá lehet menni, országúton 5-5,5L körül lehet
- helykínálat átlagos méretekkel rendben lehet
- kívülről a design nekem nagyon tetszik

negatív:
- 194 cm-rel gyakorlatilag nem találok megfelelő ülő pozíciót, konkrétan nem férek
el normálisan, hiába tolom maxon hátra az ülést, hosszú távon kényelmetlen.
(Megjegyzem egy LEONBAN, MAZDA 2 (!!!) -ben simán elférek, itt nem)
- ülések amennyire jól néznek ki annyira nem jók. a deréktámasz egy vicc kategória, konkrétan szúrja a derekamat, így inkább kellett venni külön egy gerinctámasz párnát, de még így sem teljesen jó
- középső kijelző épphogy elmegy kategória,
- CVT váltó: érződik, hogy sokat fejlesztettek rajta, de még mindig kiráz tőle a hideg. Tény, hogy ha az ember nem akar lendületesen haladni akkor nem fog bőgni a motor.
- 218 LE erős túlzás. Érzésre 150LE környéke lehet, amihez jön az 1800 kg ami a súlya az autónak. senki ne gondolja, h a 218 LE röhögve viszi az auótót, mert ez nem igaz. viszonyításként a VW konszern 1.4 - 1.5 TSI kenterbe veri. Nyilván NEM ÖSSZEHASONLITHATÓ, csak VISZONYITÁS. ha valaki az adatok alapján azt gondolja, hogy ez majd nagyon megy, hát nem. Nem megy rosszul + SUV, de senki ne akarjon
vele autópályán vagánykodni.
- autópályán hamar elfogy az erő, fogyasztás 140kmh: 9L, 150kmh 10L
- 140 kmh környékén már elég hangos (menetzaj)
- a vezetéknélküli töltő panel nem használható, felmelegszik a telefon, illetve
magától kikapcsol/hibát jelez a panel (többféle telefonnal próbálva, iphone, samsung stb)
- 2020-ban létezik olyan autó/márka ami nem jelzi ki (nem figyelmeztet) a kötelező szervíz esedékességet... na ez nem jelzi ki, semmilyen módon sem. no comment

Összegezve:
- nem ajánlom aki sokat megy autópályán
- nem ajánlom aki szereti a vezetési élményt - mert az itt nincs
- kiválóan elvisz A-ból B-be, ráadásul ha ez városon belül vagy országúton keresztül történik akkor még jól is fogyaszt
- nem ajánlom annak aki nem szereti a CVT-t
- aki 10-15 évre tervez vele és a fentiekkel nincs problémája

Nekem ez nem érné meg magánemberként, de nyilván mások a preferenciák.

Hibalista

- semmi egyelőre

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2019
Kényelem (5) Használati időtartam év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? LEON Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota RAV4 2019 (2021)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)