Munkára ne használd és hosszabb utakra se..minden más ok.
Szöveges ítélet
A híres RAV4, a vágyak tárgya...haha. Cégesként kaptam. Hamar rá kellett jönnöm, hogy az autópályát rühelli. 120 felett - Wazze szerint, mert sokat csal az óra - már jelentős zaj van benne, ha még az eső is esik, akkor már nem hallod a hátul ülőket és ők se téged. Süvít a szél, bejön az út zaj, egy fél óra telefonálgatás után autópályán berkedsz úgy kell erőlködnöd. A futómű kő buta, úthibákon elpattog, fékezésnél rendszeresen bekapcsol menetstabilizáló, ha úthibával találkozik.Város-agglomeráció az igazi helye.Alacsony fogasztás,nincs nagy zaj. A rekordom 4,5L volt, de szigorúan csak itt és nagyon odafigyelve. Viszont a tecnika kőkorszaki, kb a 2010-es évek hangulata, jó-jó Toyotához képest korszerű.A karosszéria olyan gyenge, hogy ha ferde felhajtón nyitod fel a csomagtartót nem bírod vissza zárni. Az ACC lomha soshem használtam. A táblafelismerő is buta. Hely van benne bőven. Anyagminőségi XX. századi, de ott sem VW. Jah, költeni azt nem kellett rá, megbízható, olcsó a szervíz is. :)
Hibalista
- Csomagtér fedél nyitó. Ezen kívül semmi nem romlott el rajta. A csomagtér lap az néha súly alatt beszakad, mivel mozognak a műanyagok és nem tartják meg. De kb ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Schiller Toyota Váci út
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf 7 Variant | Következő autója? | Golf 8 Variant |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |
