A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » RAV4 (2019)

RAV4 2,5 Hybrid FWD Selection 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amire vettem arra (közel) tökéletes

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy alapvetően nagyon tetszik az autó kívülről-belülről, szerintem ár/érték arányban az egyik legjobb ami kapható ma a piacon, de azért van pár idegesítő dolog, amit nem értek.
Sok tesztet lehet róla olvasni, inkább csak azt emelem ki, ami engem a közel 30.000 km alatt megfogott.

Ami tetszett:
- Irtó kényelmes városi autó, a fogyasztása elképesztő, átlag 5-5,5 körül járok vele városban. Sajnos mostanában munka miatt sokat használom autópályán is, 130-as tempónál computer szerint 6,5-7 liter volt az átlag. E felett viszont exponenciálisan megnő a fogyasztás. Szóval aki főleg pályázni venné, az ne vegyen hybridet, sokkal olcsóbb a benzines, ez nem erre lett kitalálva - én sem ezért vettem.
- A nagy mérete ellenére is könnyű vele városban mozogni elöl radar, hátul radar és kamera kombóval könnyű vele a parkolás.
- Gyerekkel, sok cuccal nagyon hasznos a hátsó automata ajtónyitó.
- A nagy ballonos kerekek nagyon kényelmessé teszik rossz utakon is (pl Budapest), viszont egy-egy kátyú néha kellemetlenül nagyot üt a futóművön, ilyenkor még a kipörgésgátló is villogni szokott.
- Nagyon kellemes a beltér, simán hozza az előző BMW-m (2012-es F10) színvonalát.
- Fiatalos külső, nagy ugrás az előző verzióhoz képest.

Ami viszont nem tetszik:
- A középső kijelző borzasztó. A funkcióját betölti ugyan, de ennyi. Pl az audio fülön a rádiókat az alsó két sorba listázza, felette meg egy 5x akkora felületre kiírja a kiválasztott csatornát és a zeneszámot. Emaitt az összes rádió csak 3 oldalon fér el, miközben bőven elférne 1 oldalon is.
A statisztikák is értelmezhetetlenek benne, mert pl az átlag üzemanyagfogyasztás 30 literig van skálázva, 10 fölé gyakorlatilag sohase megy, így nem lehet kibogarászni a 0-30-ig tartó skálán, hogy most 6 vagy 8 litert fogyasztott az elmúlt 10 percben.
-Carplay, androidplay most már úgy hallottam, hogy elérhető de mi, akik az elején bizalmat szavaztunk a típusnak, csak egy nagyobb összegért tudunk upgradelni...
- A sebességkijelző műszer (fotó mellékelve) se túl szép design ügyileg, szerintem ennél sokkal szebbet is lehetett volna csinálni.
- A sávtartó a másik kedvencem, csak akkor kapcsolom be, ha nagyon unatkozok, mert elég ritkán találja a helyét. Van, hogy egy ideig teszi a dolgát viszonylag simán, aztán rájön az 5 perc és elkezd a sávon belül kacsázni. Olyan is volt már, hogy akkora korrigálást csinált, hogy nem tudta a sávon belül tartani az autót, pedig egyenesen haladtam. Emiatt inkább csak kalandvágyóknak ajánlom.
Ha meg teszi a dolgát is állandóan figyelmeztet, hogy tartsam a kezen a kormányon, hiába van ott a kezem...
- Az össze-vissza dobált kapcsolók is furák, mert míg az ülésfűtést a középkonzolon kapcsoljuk be, addig a kormányfűtés a bal ajtó mellett a bal térdnél, a csomagtérajtó nyitó és az automata távolsági fény kapcsoló mellett.
- A táblafelismerőt hagyjuk, minden táblát megpróbál leolvasni és azokat random feldobálja a kijelzőre (pl. autópályán a lekanyarodó sáv 80-as tábláját simán kiírja a középső sávban is).

Összességében én nagyon ajánlom a típust, mert a fent leírt apróságokon kívül egy jól használható, megbízható autó. Nyilván nem egy sportautó, de szerintem a 180 lóerő mindenre elég. A CVT váltót szokni kell, de ezért a fogyasztásért én megszokom. Persze az embernek el kell dönteni, hogy mire akarja használni, nem egy Mustang, de amire vettem arra (közel) tökéletes.

Hibalista

- Eddig semmi, gyári visszahívás keretén belül a vészhelyzeti hívót újra kellett programozni, de ennyi

Ide hordtam szervizbe

Toyota Schiller Váci út - nehéz időpontot kapni, de kedvesek, a kötelezővel hamar végeznek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 525 XD Következő autója? Mustang (álmomban).
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota RAV4 2019 (2021)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)