A lenyugvó nap
Szöveges ítélet
Az Iniciálnál vettem az autót, amikor sok más szalon után ide is betévedtem rendkívül kedvesek és segítőkészek voltak. Tartott ez addig míg ki nem fizettem az autót, innét minden belassult rendkívül nehézkessé és vontatottá vált. Többször tolták az átadás dátumát, 3 hónap alatt egy gumiszőnyeg szettet nem tudtak megrendelni bele, és az átadás napja is kabaré volt. A megbeszélt időpontban az autó nem volt a szalonban. Nekem kellett egy másik telepről begurulnom vele , mert nekik erre nem volt idejük. A autó egy merő kosz volt kívül belül. Életemben ez volt az 5. új autóm, de ilyen tré átadás még nem volt. Az autó értéke 16 millió környéke. Teszem hozzá egy héttel később vettem át a 6. új autómat egy dustert egy független kereskedőtől, ott megadták a módját és tiszta volt az autó. Sajnos ez már megadta az érzelmi viszonyulást a márkához és ezután jött a fekete leves. 2023 nyarán megkapta a RAV4 is a frissített infotainment rendszert. Nem tudom a régi milyen volt de ez egy katasztrofálisan rossz dolog. A kb fele ennyibe kerülő dacia messze jobb minőségű és hibátlanul teszi a dolgát. A CVT váltóról tudtam , hogy furcsa lesz de erre még én sem számítottam, visít és hörög a motor ha kicsit gyorsitani akarsz, elmélkedőn meghal a több mint 200 Le monstrum, vicc. De hogy jót is mondjak róla a fogyasztása ha okosan vezeted 5,6 l/100 km, és ez 70%-ban pálya. A felhasznált anyagok jó minőségűek és még kényelmesnek is mondható. Két hét és 2600 Km használat után úgy döntöttem, megválok tőle igy eladtam. Az eladás kb 5 perc volt, keresett modell. Mindenki örült, én megszabadultam tőle és még jót is tettem valakivel. Nem tudom ajánlani senkinek ezt a modellt jó szívvel, de lebeszélni sem akarok senkit. Rengeteg jó autó van a piacon, nem tévesszem meg senkit egy álságos kép a márkákról, valami túlértékel és van olyan is ami a fejekben nagyon alul van.
Hibalista
- Az infotainment rendszer katasztrofálisan rosszul működik már ha működik. Gyakorlatilag a szalonból való kigurulás után bedobta az unalmast és az eladásig rosszalkodott. Applikáción keresztül naponta kértem a felhő alapú rendszer frissítését, diagnosztikáját amit a Toyota meg is tett. Ez gyakorlatilag max 1-2 napra oldotta meg a problémát. A szalon ahol az autót vettem , gyakorlatilag nem kommunikált velem miután kp kifizettem az új autó árát, egyszer sem vették fel a telefont de még az emailre sem válaszoltak. Átadáskor az autó már tele volt mikró karcokkal és egy fényezési sérüléssel, leverték a festéket a csomagtér ajtóról.
Ide hordtam szervizbe
Nem kellett fizikailag hozzá nyúlni a kocsihoz rövid pályafutása alapján, de bajban lettem volna ha még is ez jött volna, mert Győr-Moson-Sopronban nem találtam normális Toyota műhelyt.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2023 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4600 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Duster | Következő autója? | X1 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
