A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » RAV4 (2019)

RAV4 2,5 FWD Hibryd Black Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Fekete gyöngy

Szöveges ítélet

Bevezető: Talán azzal kezdeném, nem akartam új autót venni.
Úgy indult a dolog, hogy a régi kis Ford-om megállt az út közepén, és trélerre kellett rakni.
Innentől már nem bíztam benne. Nézegettem a használtakat, de nem értek olyan szinten hozzá,
hogy bele merjek ugorni, és rengeteg átverésről hallottam.
Családi rábeszélésre, maradt az új vétel, és számos márkaszaküzlet bejárása.
Itt megjegyzem, egyedül a Volkswagen-szalon volt az, ahol a kiszolgálás udvarias, és korrekt volt.
A több helyen pl. a Honda, Dacia, még vissza sem köszöntek az üzletbe be-kilépéskor,
nemhogy foglalkoztak volna velem.
Végül a Toyota lett a kiválasztott, mert a megbízhatósági mutatói ennek voltak a leginkább elfogadhatóak,
és RAV4, mert mikor beléptünk a családdal a szalonba, szavak nélkül, egyszerre indultunk meg eme fekete
gyönyörűség felé. Bár nézegettük a többit is, de nem volt kétség, nyomába se érnek a márkatársak.
Megvett minket, mi meg "őt". :-)

A jó dolgok: Mondanom sem kell, ég és föld a régi Ford-om, és e-között a különbség.
A formaterve nekem nagyon bejön. Vezetni könnyű, élvezetes, bár először meg kell szokni az E-CVT váltót,
(ami úgy egy hét a kézi után) hogy ne akarj kuplongolni, meg a kanyar előtt kettesbe tenni.
De utána soha nem akarsz már többé kézi váltósat vezetni.
A belső kialakítása is tetszetős, bár nekem nem igazán jön be a pult tetőbe szúrt tablet dizájn
egyik márkánál sem, de a kilátásban nem zavaró, már megszoktam.
Nincs tele zongora-lakkozva.
A belső tere tágas, jó benne utazni. A csomagtere alapból 580l, bevásárláshoz, utazáshoz bőven elég.
Az elektronikus luxus dolgok némelyike hasznos, mint a lábbal nyitható motoros csomagtér, a lejtmenetvezérlés,
hold-funkció, tempomat, kilincsérintéses zárás-nyitás, stb.
A radarfunkciók nagyon jók, és hasznosak. Sajnálom hogy a keresztforgalom-figyelő funkció ebből a modellből kimaradt.
Az audió rész átlag felett szól, átlagon felüli pénzért.
Az esti megvilágítása a kezelőszerveknek, lábtérnek, nagyon vigyorgóra görbíti az ember száját.
A menettulajdonságai elég jók.
A majd 220ló húz, ha odalépsz neki sport módban, nem kell félni, hogy nem fejezed be az előzést.
Nekem még nem nyikorgott soha a kereke, stabilan tartja az íveket a kanyarokban. Mondjuk én nem is vezetek vadul.
A fékek betyárosan fognak, ha belelépsz.
És végül az egyik fő erénye, a fogyasztása. Ez az 1,7t-ás nagy jószág, tényleg elmegy 6l-benzinből,
hála a hibrid rendszerének!
Őszig 5,3-átlagfogyasztásom volt úgy, hogy ritkán járok autópályán vele. (alant a képen)
Mióta hidegebb van, és rövid utakat járok, a 6l-t beeszi, de hosszú távon 5,5 továbbra is.
Nagyon megtanít takarékosan vezetni, ha te is akarod. De ha rúgod neki előzéseknél, és nyomod a pályán,
mint a barátom mikor próbálgatta, akkor tud ám zabbantani 8l-felett is.

A rossz dolgok: Merthogy vannak. Kívülről indulva az első a tompított világítás,
ami nagyon közel világítja csak meg az úttestet. Befelé haladva az ajtónyílás beszállásnál
a magasabbaknak okozhat meglepetést. Ezt méretezhették volna magasabbra.
Az anyósülésnél a helyzet kritikus, mert ott nincs magasságállítási lehetőség.
Oda bebújni tud csak, aki 170-től magasabb. Hátul meg táncolhatsz. Hogy ezt hogy gondolták?
Az ajtón a behúzókar túlságosan elől van, ezért nehézkes a zárása.
Az ablakemelő szekció kezelőszerveire már nem jutott 1$-nyi LED. Sötétben tapogathatsz.
A belső megvilágítás lehetne erősebb a fekete kárpithoz méretezve.
Az Az audiólejátszó tudása, grafikája az a szánalom.hu.
2021-ben nem tudsz beletekerni folyamatosan egy zeneszámba csak várakozva, szakaszosan ugrálva? Na ne már!
Az hogy CD-játszó nincs, még hagyján, de egy AUX bemenetre se futotta?
Ha USB-ről zenét hallgatsz, nem tudod a telefont adatmódban csatlakoztatni.
Ez csak azért tuti, mert vagy Vaze, vagy zene.
Az automata tempomat sávtartása az igencsak esetleges.
Rendkívül jól láthatóaknak kell lennie a felfestéseknek,de még ekkor se bízd rá magad.
A guminyomás ellenőrző rendszer nem jelzi ki a nyomásértékeket. Ezen mennyit spórolhattak?

A lényeg mégis az, hogy amikor az Aldi parkolóban visszanézel rá, és magadban elmosolyodsz, a hibái ellenére is
örömmel konstatálod, hogy de qrva jó is ez a kocsi. ;-)

Hibalista

- Semmi. Egy központi visszahívás volt a segélyhívó automatikára, amit megoldottak.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Kovács Monor.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2021
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Fusion 1,4TDCI Következő autója? RX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota RAV4 2019 (2021)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)