A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » RAV 4 (2013)

RAV 4 2,2 D4D Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes családi kombi

Szöveges ítélet

Két hónapja vettem át, ezek az első benyomások.
Negyedik Toyotám, részben nyilván elfogult vagyok, de egyet (Auris, az se rossz, de ennyi) leszámítva beváltak, szervizigény, meglepetés nem volt, szóval a cserénél nem sokat nézelődtem. A totalcar teszt a 2,2 dízelről szerintem teljesen korrekt. Felszereltség (premium), kidolgozás nagyon rendben van, egyetlen vicces – tipikus Toyota – baki, az automata ablakemelők hiánya, amit valamiért egy bő 10 milliós autóba csak a bal elsőre sikerült megoldani. Átlagos hazai mellékutakon kicsit kemény a rugózás, viszont sport módban úgy kanyarodik mint egy sedan, és tényleg mindig stabil. Tér óriási, gyerekek imádják, eddig messze nem sikerült telepakolni, talán nyaraláskor kap egy esélyt. Családosoknak külön előny, hogy az első ülések háttámlája tiszta marad, nem érik el a sáros gyereklábak. Nem nagyon feltűnő, nagy családi kombit akartam, ami elvisz télen a necces utakon is (fővárosból szeretem azokat, akik szerint felesleges hülyeség az összkerékhajtás, napi 70-80 km az agglomerációban más jelleg), és időnként földúton se jön zavarba. Na a visszafogottság nem jött össze, mérete, motoros csomagtér nyitása miatt elég észrevehető jelenség parkolóban is.
Fogyasztás: dinamikusan vezetek, de nem versenyzem a lámpáknál, és pályán 140 tempomat, így 7,5 volt a max., általában ez alatt valamivel eljár teljesen vegyesbe (kb. ugyan annyit megyek pályán, városban, és országúton). Rendszeresen a belvárosba úgy se ez kocsi való, már csak a mélygarázsokban kínos méretei miatt sem. Ez a motor tökéletes lett a Rav4-be, kényelmesen, kínzás nélkül húz, dízelhez mérten csendes (na jó, hidegen kicsit traktor, de csak kívülről hallatszik), a mérethez képest pedig a fogyasztás bőven elfogadható. 2 literes Avensis dízelem azonos stílussal 7-8 decivel volt szerényebb.
Fenntartása ebben a kategóriában nem tűnik vészesnek (persze ha nem nyírom ki a gumikat, mert az drága játék), biztosítási költsége szolid, szerviz árak átlagosak.
Összességében egy prémium-közeli, könnyen vezethető/kezelhető családi autó.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Toyota Mayer, BudakesziKorrekt, gyors, és még a kávé is jó.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Avensis Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota RAV 4 2013 (2013)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)