A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2006-2012)

Rav4 2.2 dcat 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyomatékos drágaság

Szöveges ítélet

Toyota Rav4 2.2 DCat

Nos... Úgy kezdődött, hogy Smax-ot szerettem volna, aztán a feleségem mutatta ezt az autót, hogy jaj de szép, jaj de jó... Így aztán elmentünk, megnéztük, kipróbáltuk, megvettük. A vásárlásnál a próbaúton tapasztaltam a váltó 1-2 fokozatban való mondhatni szinte lehetetlen kapcsolását, 3-tól pedig olyan volt, mint a vaj. Az eladó azt állította kuplungos, akkor sem hittem el, ami végül be is bizonyosodott. Ezen kívül minden extra működött,(működik) rajta, más negatív dolgot nem találtunk, így picit a piaci ár alatt tudtuk megvenni. Aztán a váltó szétszerelése és javítása után 600 ezer Ft-al ( nem elírás, hatszázezer) voltunk szegényebbek. Nos, ekkor volt az a pillanat, hogy nagyon megutáltam, bevallom ennyit autóra soha nem költöttem, pláne nem 1 alkatrészre. A fogyasztása a javítás után cseppet mérséklődött 9.1-9.5-ről 8.1-8.9-re.
Most a nálunk 15 ezer km- futás után merem azt mondani, hogy ez az az autó, ami nagyon érzékeny arra, hogy mennyire nyomod a pedált. Terepen soha nem használtuk, erről nem tudok nyilatkozni. Az első 2 ülés nagyon kényelmes, a hátsó is variálható, dönthető, szóval az se olyan rossz, de ez az autó inkább 4 személyes, mint 5! Futóműve nagyon pontos, feszes, de azért nem annyira pattogós, bár idáig 16-os kerekekkel használtuk, ha rajta lesz a gyári 18-as, akkor ez biztos fog változni. Motorja erős, 1800-tól kezd dolgozni a turbó, alatta nem sok minden történik, de utána szépen megindul, nem egy versenyautó, de azért szedi a lábát. Váltója a javítás óta sokkal jobb lett!
Olajat 10.000 km-enként cseréltünk rajta, azt hiszem a gyári érték 15.000 de szerintem ártani nem árthat, sőt!
Összegezve a Toyota egy jól összeszerelt minőségi autó, de nem a legtakarékosabb se fogyasztás terén, se alkatrész árak terén, de nagyon megszerethető.

Hibalista

- Komplett váltó felújítás - Kuplung csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 184000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 307sw Következő autója? Rav4
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2006 (2006 - 2009)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)