megbízhatatlan traktor
Szöveges ítélet
Az elején a váltó rendszerint az egyes helyett a harmadikat vette be ami által a kocsi nagyot csattanva lefulladt. Szervízben közölték,hogy " majd bekopik " - tényleg így volt. 30 ezer megtétele után már csak ritkán fordult elő.
Maga az autó kemény,pattogó - terephez semmi köze.Mivel a turbó csak 1800 körül kapcsol be így óriási turbó luk van benne ami az elindulásnál megtorpanást okoz.
Nem szeretném megbántani a Toyota céget de szégyen ez az autó.
Toyota Rav 4 D-Cat . Én úgy érzem alaposan becsaptak vele és alaposan megkárosítottak. Ezek után nincs azon mit csodálkozni,hogy soha többet
Toyotát. Sokáig gondolkodtam,hogy vegyek-e szívomotoros 1,6-os Corollát de egyszerűen annyira elment a kedvem magától a márkától,hogy jelenleg eljutottam oda,hogy dacolok az undorral. Az a probléma mindezzel,hogy becsapottnak érzem magam még pedig alaposan becsapottnak és senkinek sem kívánom azt az érzést amikor lehúzzák tíz millió forinttal.Soha nem volt törve az autó - szinte csak orszégúton volt használva második aútóként és még is eladhatatlanná vált.
Hibalista
- O-km-en vettem vadonat újan. - 30.000 km-ig semmi gond. - 30-ezer km után valami kattogó hang a kuplung felől ami megszünik ha újra rálépek a kuplung pedálra és azt szép lassan eresztem fel. - Szervíz nem cserél semmit. - 50-ezer km-nél fekete füst jön a kipufogóból. Szervíz,EGR szelep tisztitás 18 ezer forint és a hiba megszűnik. - 60-ezer km - hozzászokom,hogy újra füstőlget időnként - a teljesítménye visszaesik a fogyasztása megnő. - 64 ezer km. - Vízpumpa csere ékszíjjal. - 80-ezer km - nél újabb EGR tisztitás. - 90-ezernél 103-ezernél EGR tisztitás . - 130-ezernél - Csökkentett üzemmódba kapcsol menetközben az autó - ilyenkor a végsebesség 30 km max. VSC - szisztem kiírás a müszerfalon . - Szervíz - 66 ezer forint. EGR tisztítás és egy tisztitó folyadék betöltés. - 131 ezer km - a kocsi menetközben leáll - a műszerfelon hibának kiírva a VSC-szisztem. - Tréler irány a szervíz. - Megjegyzésem: Kizárólag Shel adalékos üzemanyagot tankolok. ( Jó drága ) - - Soha senkinek - még a haragosomnak sem ajánlanék RAV 2,2 D4-D autót. - Az EGR , a részecskeszűrő gyárilag nem megoldott. Tudják,hogy hibás konstrukció mind . Sajnos így jár aki megveszi mint Én. - Én még 10-millióért vettem / bár ne tettem volna soha. / - Nagyon jó autó a Toyota de kizárólag az egyszerű szívómotoros Corolla 1,6-os. A diseljeit nagy ívben el kell felejteni ha csak nem akarja valaki is az életét rákölteni. - Javaslom / mivel a reklámja úgy szól a Toyotának,hogy " egy Toyota sosincs,hogy nem indul " - na meg,hogy soha nem hagy cserben ...stb... ezt korrigálják le kifejezetten a Corollákra. Ott valóban így van mert az egyszerű szívómotoros kocsikban nincs is mi elromoljon. - Még annyit: Egy barátommal egyszerre vettük. Ő is egyet Én is egyet. - Az övét meg sem merem említeni. Neki 106 ezer van benne és amellett,hogy cseréltek neki már EGR szelepet ( utángyártottat 70 ezerért ) jelenleg hengerfejes neki. A javításra már pénze sincs - a kocsi,- kuka ! - Én így jártam a Toyotával és ebből csak annyi a tanulság,hogy soha többet Toyotát !
Ide hordtam szervizbe
Morvai szervíz ( Kerepesi út 9
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Emil Frey ( Zugló )
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 134000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Santa FE |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
