A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2006-2012)

Rav4 2,2 D-Cat Executive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázolajfaló

Szöveges ítélet

Az autót újonnan vásároltam. Előtte az előző Rav4-est használtam és elégedett voltam vele. Pont ezért választottam az új modellt.
Az autó szinte fullextrás, a tolatókamera kivételével minden benn van. A 177 lóerős D-Cat motor hajtja. Belszereltem egy kikapcsolható Steinbauer Pbox-ot, amivel papíron 211 lóerős lett. Nekem ez a motor egy nagyon nagy csalódás!! Én nem érzem benn a 211 lóerőt (sőt még a gyárilag 177-et sem). Szerintem a német motorok többet tudnak. Aztán lehet mondani, hogy ez a japán High-Tec..... Pl. egy széria 3,0 TDi Q7-es Audi jobban megy, mint ez a Pbox-al, pedig papír szerint ugyanúgy kéne menniük széria (!) teljesítménynél. A másik és legnagyobb problémám a fogyasztás. A gyár 6 litert ad meg országúti fogyasztásnak és 7,0 litert átlagfogyasztásnak. Az autó 110-re állított tempomattal 9,1 litert, 150-re állított tempomattal 11,5 litert fogyaszt. Ez, figyelembe véve az autó teljesítményét és a gyárilag megadott fogyasztást....háááát, köszönő viszonyban sincsenek egymással. Voltam vele szakszervízben, ahol rátették diagnosztikai műszerre, de minden teljesen tökéletes rajt.... Most 7500 km van benn. Bízom benne, hogy csökkenni fog ez a fogyasztás, de úgy gondolom, hogy nem tud annyit javulni, hogy akár csak megközelítse a gyári átlagot... Az átlagfogyi nem változik akkor sem, ha kiveszem a Pbox-ot...
Nekem a fő problémám, hogy vettem egy autót aminek a katalógus szerint vannak műszaki paraméterei. Az autó pedig ezeket messze (itt a fogyasztásra gondolok) nem teljesíti...
Becsapottnak érzem magam és a jövőben német autót fogok vásárolni....

Az autó kényelme, úttartása, fékei stb... teljesen rendben vannak. A váltó egy kicsit darabosabb, mint a régi modellben volt, de ezenkívül mindenben fejlődött az autó. Minden OK.

2011.03.01: Az autó túl van a 35000 km-en, de sajnos a fogyasztása még mindig nagyon magas. Már többször volt szervizben; szoftverfrissítést is kapott, de érdemben nem változott a fogyasztás, tehát ez ilyen... Szomorú, de ez van. Rendesen átdobtak a katalógusadatokkal, meg a reklámokkal... Amúgy a fogyasztás kivételével továbbra is minden OK a kocsival.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Koto Autóház Nagykanizsa

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Rav4 Következő autója? Német
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2006 (2006 - 2009)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)