egy autó amellyel becsapnak mindenkit
Szöveges ítélet
2007 Decemberében vásárolt Rav 4-el kapcsolatban szivesen tájékoztatok mindenkit -a lehető legőszintébben.Nem tettem volna de a mai nap hazaérve a postaládámban egy Toyota magazin fogadott melyben gondolom senkinek nem mondok ezzel újat az egekig voltak dicsérve a toyota szervizek Tadashi Arashima úr által sőt egyre jobb lesz,na meg még díjakat is kap némelyik.
....,hát ténleg rá fér a szervizekre ill.az értékesítési helyekre a díj!-mert pl: a Rav 4-et eladni nem kis bátorság.Hogy miért is írom ezt?-röviden az alábbiak végett.
Egy Rav 4-féktárcsája/első/ kb:15-18 ezer km-ert bír ki eldeformálódás nélkűl-ezt is csak akkor ha rendkívűl kimélő fékezést alkalmaz a vezetője.
A váltója az kész CSODA!!!-lehetetlen vele pl: az egyes és a kettes között akadás vagy reccsenés nélkűl váltani!Ezzel /megjegyzem/ a szervizek sem tudnak mit kezdeni!A 6-sebesség fokozatot a váltón úgy oldották meg ,hogy sokszor bizony a 3-as fokozatot veszi be induláskor az egyes helyett és természetesen ilyenkor egy nagy durranással azonnal le is fullad.
Az autó menettulajdonsága /és ezt minden elfogultság nélkűl írom/néha a hajdani Zil teherautóra emlékeztet./a zilen volt az, hogy olyan remek volt a váltójában a szinkron ,hogy 2-3-szor kellett kuplungolni mire egyszer bevette a sebességet-/visszatérve a Rav 4-re egy kemény ,pattogó autó mellyel ha nem totál egyenes ,sík úton megy az ember teljesen felfordúl a gyomra és a hányinger kerülgeti!Az ülései a lehető legkényelmetlenebbre sikeredettek!Igazából a fogyasztása egy cseppet sem érdekel de ,hogy a gyári adatoknál jóval durvább az ziher!Végezetűl megreszkirozom kijelenteni,hogy forgalomba helyezési engedély is valószínü csak azért kaphatott mert egy nagymultu név a Toyota!-szerintem közlekedésre teljességgel alkalmatlan!!!Nyugodtan leírhatom a Toyota szégyene!
Ezekután egyjáltalán nem csodálkozom azon ,hogy a toyta europai menedzsere Tadashi Arashima Úr díjakat ad át a márkakereskedéseknek.::::,mert ezt az autót eladni /ami már ugyan nem traktór-de még nem is autó /-ténleg művészet és ezáltal minden elismerést megérdemel az eladója!
...,és még annyit oly csodálatosak az el.ablaki,hogy csak akkór működnek ha folyamatosan van az emelő gombja lenyomva,vagy felhúzva./automatika mely egy suzukiban is van -itt nincs/.Egy 10-milliós Toyota Rav 4-ről írtam ami Sol felszereltségü
Hibalista
- féktárcsa,váltó /jó sem volt/
Ide hordtam szervizbe
Bp.Váci út Toyota super /megjegyzem ide nem tanácsolom senkinek a szervizbe járást/ Bp Toyota Mogyorodi út /Emil frey/ Toyota Vác
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | xc60 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.3/10) |
