A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2006-2012)

Rav4 2,2 dcat 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

egy autó amellyel becsapnak mindenkit

Szöveges ítélet

2007 Decemberében vásárolt Rav 4-el kapcsolatban szivesen tájékoztatok mindenkit -a lehető legőszintébben.Nem tettem volna de a mai nap hazaérve a postaládámban egy Toyota magazin fogadott melyben gondolom senkinek nem mondok ezzel újat az egekig voltak dicsérve a toyota szervizek Tadashi Arashima úr által sőt egyre jobb lesz,na meg még díjakat is kap némelyik.
....,hát ténleg rá fér a szervizekre ill.az értékesítési helyekre a díj!-mert pl: a Rav 4-et eladni nem kis bátorság.Hogy miért is írom ezt?-röviden az alábbiak végett.
Egy Rav 4-féktárcsája/első/ kb:15-18 ezer km-ert bír ki eldeformálódás nélkűl-ezt is csak akkor ha rendkívűl kimélő fékezést alkalmaz a vezetője.
A váltója az kész CSODA!!!-lehetetlen vele pl: az egyes és a kettes között akadás vagy reccsenés nélkűl váltani!Ezzel /megjegyzem/ a szervizek sem tudnak mit kezdeni!A 6-sebesség fokozatot a váltón úgy oldották meg ,hogy sokszor bizony a 3-as fokozatot veszi be induláskor az egyes helyett és természetesen ilyenkor egy nagy durranással azonnal le is fullad.
Az autó menettulajdonsága /és ezt minden elfogultság nélkűl írom/néha a hajdani Zil teherautóra emlékeztet./a zilen volt az, hogy olyan remek volt a váltójában a szinkron ,hogy 2-3-szor kellett kuplungolni mire egyszer bevette a sebességet-/visszatérve a Rav 4-re egy kemény ,pattogó autó mellyel ha nem totál egyenes ,sík úton megy az ember teljesen felfordúl a gyomra és a hányinger kerülgeti!Az ülései a lehető legkényelmetlenebbre sikeredettek!Igazából a fogyasztása egy cseppet sem érdekel de ,hogy a gyári adatoknál jóval durvább az ziher!Végezetűl megreszkirozom kijelenteni,hogy forgalomba helyezési engedély is valószínü csak azért kaphatott mert egy nagymultu név a Toyota!-szerintem közlekedésre teljességgel alkalmatlan!!!Nyugodtan leírhatom a Toyota szégyene!
Ezekután egyjáltalán nem csodálkozom azon ,hogy a toyta europai menedzsere Tadashi Arashima Úr díjakat ad át a márkakereskedéseknek.::::,mert ezt az autót eladni /ami már ugyan nem traktór-de még nem is autó /-ténleg művészet és ezáltal minden elismerést megérdemel az eladója!
...,és még annyit oly csodálatosak az el.ablaki,hogy csak akkór működnek ha folyamatosan van az emelő gombja lenyomva,vagy felhúzva./automatika mely egy suzukiban is van -itt nincs/.Egy 10-milliós Toyota Rav 4-ről írtam ami Sol felszereltségü

Hibalista

- féktárcsa,váltó /jó sem volt/

Ide hordtam szervizbe

Bp.Váci út Toyota super /megjegyzem ide nem tanácsolom senkinek a szervizbe járást/ Bp Toyota Mogyorodi út /Emil frey/ Toyota Vác

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (1) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vectra Következő autója? xc60
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2006 (2006 - 2009)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)