Csalódás a köbön
Szöveges ítélet
Az autó pozítívumaként az egyenes úton való tempós haladását említeném meg.Mikor eltűnik a Marianna árokból feltörő turbólyuk megindul mint egy F1-es gép azonban ezt a képességét gyorsan felejteti a hegyre való képtelen feljutása és a kétségbeesett váltogatás ami rendesen megizzasztott minket és ezt a hátrányt a vicces terepfokozat se kompenzálja.Borzasztó csalódásom szerelőm is csak pingvinezéssel konstatálta miután "ez ilyen".A rendszeresen elduguló dpf szűrő a mi hibánk is miután 1 hétbe 1-2db 20km-es autópályamenet jutott oda-majd vissza ez kevésnek bizonyult a regeneráláshoz tehát el kellett búcsúznunk tőle, miután beláttam ez nem nekünk való. 2 év alatt más baja nem volt.Hál istennek tipushibákra(hengerfej)sem adtam esélyt a rövid táv alatt.
Szép, mutatós autónak tartottam jó nagy 18-as gumikkal. Ami a hátránya is,mert az étvágyát képtelen voltam tolerálni.Elfogadhatatlannak tartom dízel autónál a 10-12 l-es mohóságot akár menetszél,behajtott tükrök stb ellenére is. Cserébe kaptam megszokhatatlanul sok gombot/lámpát a műszerfalon amit nem tudtam megszokni.És az enteriőr is gyorsan unalmassá vált.
Összességében nem szerettem és senkinek se ajánlom.Szerintem ez egy mellélövés toyotáéktól. Az elődje egy COV d4d volt ami egy kíváló autó!
Hibalista
- egr szelep eltömődés,dpf szűrő többszöri eldugulás,nagynyomású rendszer eldugulás
Ide hordtam szervizbe
Szervíz pest megye
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 154000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Corolla verso d4d | Következő autója? | ct200h |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
