Városi cirkáló
Szöveges ítélet
Ez auto nagyon jol szolgált!
Nem autopálya hajszára készült de nem is terepre...
Az 1.8as motor 128loeröre képes és ezzel a motoral csuppán front hajtásu. De nagyon szépen megy és kimondotan városi auto... jol kilehete belöle látni, csendes, nem fogyaszt sokkat = 7litert városban - ami pályan megugrik 130km/h felett 8-10literre.
--> Kényelemre azért kapot 10böl csak 7pontot mert rövid az ülölapja nincs oldal tartása az elsö üléseknek és nem alithato magasságban. A hátso ülések sem kényelmesek de ez tippikus terepjáro probléma (még egy 15millás Tuaregben is kényelmetlen a hátso ülösór)
--> A válto sem a kocsi erösségéhez tartozik, elég hoszu utakon jár és azon belül nem túl siman csuszik be egyesekbe (ezen elisvérzet 120ezer kilométernél)
A pozitiv dolgok viszont számottevöek:
--> rendkivül barátságos az uttartásban (kisterepjárohoz képest)
--> nagyon jo a kormányzása (könyen jár), igaz azzal is öszefügghet hogy az 1.8as motor igen könnyü az eredetileg tervezet orrnehezitö dizel motorokhoz képest
--> nagy csomagtér
--> észszerü járásnál rendkivül megbizhato
--> olcso fenttartás
Hibalista
- -->120.000kmetérnél kupplung csere
- -->Hátso felfüggesztés nyikorgot (nem birta a terepjáro a nap mint napi 170km/h sebességet) = érthetö
- 3x izzo
Ide hordtam szervizbe
Ausztira
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Santana | Következő autója? | Toyota Avensis 2.0 D-4D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
