A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2000-2006)

Rav4 D-4D 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdeti sokk után jól szuperál reloaded

Szöveges ítélet

szerkeszteni a korábbit valahogy nem engedi... összefutottam egy Rav-ossal, aki olvasta a korábbit, így folytatom



Eleinte nagyon nem szerettem, a kettős tömegű lendkerék problémánál úgy volt, hogy eladom, ráadásul előtte volt a gázolaj dermedés... Elsőre sok probléma volt vele. Pedig leigazoltan 81 ekm-es szervizkönyvvel vettem


Hegyen lakom ezért a 4x4 elengedhetetlen, szinte mindig ki tudtam vele jönni elsőre a meredek, le nem tisztított jeges földúton(éves szinten 60-80 napig van hó), 4x4 jobb, mint az X5-é, példa van rá, hogy én kijöttem, az X5 benn ragadt
kinézetét nagyon szeretem, a motor lehetne nyomatékosabb, városban és autópályán ugyanannyit fogyaszt.

Fogyasztás nyáron 7-8 liter, télen 8-9,5, város és hegyvidék(Csillebérc), ami 1-1,5 literrel megdobja a fogyasztást



Jól meg lehet pakolni, csomagtartó+kivehető ülésekkel szinte bármi befér
Elég magas, ezért forgalomban sokkal könnyebben belátható minden
Több, mint 2 éve van meg és lehet, azt mondani, hogy 3-4 évig még biztos megtartom


Amit hiányolok: állófűtés !!! nagyon kellene bele! lejtmenetszabályzó sem ártana

Hibalista

- Típus hibái:
- - Kettős tömegű lendkerék
- SCV szelep Denso 096710-0120, 096710-0130 (injektor tisztító használatával, OMV-nél tankolással talán elkerülhető) -

- - 90 e km: Kettős tömegű lendkerék megvétel után nem sokkal felmondta a szolgálatot, sikerült gyárit találnom (aisin 165 eft), ezért nem adtam el. A Kettős tömegű lendkerék cseréje kuplung cserével is járt ez még 40 eft volt pluszban + munkadíj.
- Nagy hidegben(2012 Február) megdermedt a gázolaj(Shell v power diesel, ami molos gázolaj)→gázolajszűrő csere, két rossz adatokat nyújtó eltömődött injektort be lett küldve a denso ultrahangos tisztításra - 95 eft - a szerelők ajánlották, hogy omv diesel rakjak bele, télen meg alpesit -

- 105 ekm - ékszíj, feszítő görgő, vezérműszíj vízpumpa csere 105 ezer km-nél 170 eft -

- 112-114 ekm 2013 októberben elment a nyomaték injektor tisztító 2 hónapra elódázta a problémát, végül már gázadásra nagyon ritkán reagált(2013 karácsony, mikor máskor) és már nem csak 2000 felett hagyott ki, - SCV szelepet kellett megint cserélni(előző tulaj 60 ekmnél cserélte) 125 eft -
- 116 ekm kicsit lezúztam a jobb oldalát, csak a műanyag elemeket, jó drágák a patentek, meg a műanyag ívek -
- 117 ekm féktárcsa, fékek, olajcsere, difi olaj 140 eft, 120 ekm nagy szervíz -
- 2015 Január, centrálzár romlott el 15 eft -
- 2015 Április márkaszerviz olajcsere, olajszűrő 130 ekm, 45 eft -
- 2015 Június Jobb első stabilizációs kar 10 eft -
- 2016 Március márkaszerviz olajcsere, 141 ekm, 34 eft - Bal első stabilizációs kar+diagnosztika 15 eft
- Nyomaték 2500-3000 között kezd elmenni, Toyota szerviz diagnosztika nem hozott ki semmit, STP diesel injektor tisztító betöltése és imádkozás, hogy ne kelljen SCV szelepet cserélni….
2016 Április Szerencsére a probléma magától megszűnt

Ide hordtam szervizbe

általában Toyota Sakura, normál olajcserék
toyota reálszisztéma 105 ezres nagy szerviz(akció volt náluk), ékszíj, feszítő görgő, vezérműszíj vízpumpa
mindkét helyen korrektül végezték a kötelező éves szervizeket

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

nem kötelező szervizt a márkaszervizben dolgozó szakszervizesekkel(gázolaj dermedésnél jóba lettem velük), értettek hozzá gyorsan megcsinálták.
Kettős tömegű lendkerék
SCV szelep

korábbi szerelőm nem értett a Rav4hez 2-3 órán át cserélte a 2 db ékszíjat és drágábban, mint a szakszerviz, szóval olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Polo Következő autója? Landcruiser 2006 előtti
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2000

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)