A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (2000-2006)

Rav4 D4D 2.0 4WD 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Kezdeti sokk után jól szuperál

Szöveges ítélet

Eleinte nagyon nem szerettem, a kettős tömegű lendkerék problémánál úgy volt, hogy eladom, ráadásul előtte volt a gázolaj dermedés... Elsőre sok probléma volt vele. Pedig leigazoltan 81 ekm-es szervizkönyvvel vettem

Hegyen lakom ezért a 4x4 elengedhetetlen, szinte mindig ki tudtam vele jönni elsőre a meredek, le nem tisztított jeges földúton(éves szinten 60-80 napig van hó)
kinézetét nagyon szeretem, a motor lehetne nyomatékosabb, városban és autópályán ugyanannyit fogyaszt.
Fogyasztás nyáron 7-8 liter, télen 8-9,5, város és hegyvidék(Csillebérc), ami 1-1,5 literrel megdobja a fogyasztást

Jól meg lehet pakolni, csomagtartó+kivehető ülésekkel szinte bármi befér
Elég magas, ezért forgalomban sokkal könnyebben belátható minden
Több, mint 2 éve van meg és lehet, azt mondani, hogy 3-4 évig még biztos megtartom

Amit hiányolok: állófűtés !!! nagyon kellene bele! lejtmenetszabályzó sem ártana

Hibalista

- Kettős tömegű lendkerék megvétel után nem sokkal felmondta a szolgálatot, sikerült gyárit találnom (aisin 165 eft), ezért nem adtam el. A Kettős tömegű lenkerék cseréje kuplung cserével is járt ez még 40 eft volt pluszban + munkadíj. - Nagy hidegben megdermedt a gázolaj(shell, ami molos gázolaj)→gázolajszűrő csere, két rossz adatokat nyújtó eltömődött injektort be lett küldve a denso ultrahangos tisztításra - 95 eft - Azóta egyszer elment a nyomaték és az injektorok is rosszabb értéket mutattak, a szerelők ajánlották, hogy omv diesel rakjak bele, télen meg alpesit, azóta nem jelentkezett a probléma - - ékszíj, feszítő görgő, vezérműszíj vízpumpa csere 105 ezer km-nél 170 eft -

Ide hordtam szervizbe

Toyota sakura, toyota reálszisztéma mindkét helyen korrektül végezték a kötelező éves szervizeket

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

nem kötelező szervizt a márkaszervizben dolgozó szakszervizesekkel, pl Kettős tömegű lendkerék+kuplung cseréje, értettek hozzá gyorsan megcsináltákkorábbi szerelőm nem értett a Rav4hez 2-3 órán át cserélte a 2 db ékszíjat és drágábban, mint a szakszerviz, szóval olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? polo Következő autója? Landcruiser
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 2000

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)