Lestrapált cipő
Szöveges ítélet
Meg nem nevezett önkormányzat céges autója volt ennek megfelőlen iszonyúan lelakott volt már átvételkor. Minden zörgött a beltérben ami zöröghetett, a vezetőülés vasig kiül volt, a hátsóajtó a rajtalévő pótkeréktől annyira lógott, hogy 3-4 erőteljes és agresszív ajtócsapás volt hatásos. Az autó bár 2 literes volt de teljesítménye egy 1.2-14-esével vetekedett, lomha volt, bizonytalan úttartású. Sose voltam egy japán-autó rajongó de a kocsi mentségére legyen mondva, hogy Svájcból hozták be és Isten se tudja hány darabból lett összerakva ez okozhatta a kasztni érezhető csavarodását, terepen és közúton egyaránt. A kocsi terepjáróképessége gyenge volt, ez részben az országúti gumiknak, részben a fajlagosan gyenge motornak(120 Le), részben a rosszul elosztott fokozatoknak volt köszönhető.
Élmény volt vezetni de nem kellemes élmény mint egy idővel megszépülő katonatörténet.
Hibalista
- Vezérműláncszakadás, többszöri gyújtáshibák, immobiliser hiba
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura Szentendre
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 520i | Következő autója? | BMW 750 iL |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
