A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Rav4 (1994-2000)

Rav4 RAV4 2.0 4x4 SXA Funcruiser 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A járdaszigetjáró

Szöveges ítélet

Pozitívumok: kellemes terepjáró tulajdonságok (viszonylag nagy teljesítmény és nyomaték), hóban röhögés a többi autón, kis kasztni (kellemes városi autónak is), nincs fenntartási igény

Negatívumok: városban magas fogyasztás, kényelmetlen beltér, unalmas anyagok

A RAV4 hallattán mindenki hajlamos egy női autóra gondolni, pedig az általam birtokolt gép még pont abba a szériába esett, amin a folytatással ellentétben még a maszkulin jegyek tengtek túl. A RAV4 ideális választás azoknak, akik olyan helyen laknak, ahol az út rosszabb a magyar átlagnál is (gödrös földút, stb). Nem kifejezetten terepjáró, de sok olyan tulajdonsággal rendelkezik, amik alkalmassá teszik a rossz terepviszonyokon való kényelmes közlekedésre. Télen a legjobb társ - tényleg nagyon élveztem, hogy szinte úgy közlekedhetek, mint nyáron. Városban nagyon kellemes, mivel nagyon fordulékony és viszonylag kicsi a kasztni is. A járdaszigetek egy dugóban sose okoztak problémát. Cserébe sokat kér inni, a 13.5 literes átlag elég durva tud lenni egy nagyobb áremelésnél. Egy vadrács rádobásával a városi közlekedés egyik markáns alakja, nem sokszor fordult elő, hogy nem engedtek besorolni.

A hangszigetelése katasztrofális, a motorhangot csak nagyon nagy igyekezettel lehet túlüvölteni. Az ülések rövid úton kényelmesek, egy külföldi nyaralást már elég nagy bátorság bevállalni. A hangszigetelés és a kényelem hevenyészettsége miatt sem nagyon ajánlom autópályára.

A felszereltség a ´99-es színvonalhoz képest inkább a motorikára fektet nagyobb hangsúlyt, mint a babrálható kütyükre és a vizualitásra. A későbbi modellek ezeket tudtommal mind pótolták. Nyolc évig hajtottam, egy hete átültem egy Corollába. Talán ez is mutatja, hogy a márkában sem tudtam csalódni.

A szervízek jók, mindenhol korrekt a kiszolgálás. Először a Sakurához hordtam, de a budai szervízük bezárt, így a Mayernél folytattam a kötelező átbogarászásokat. Utolsó két évben ismerős cserélte az olajat és a fékeket, más igénye ugyanis nem volt a gépnek.

Hibalista

- A kötelezően cserélendő alkatrészeken kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Sakura

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Toyota Mayer

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (3) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Corolla 1.6 Hatchback
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Rav4 1994

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)