A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius+ (2012)

Prius+ lounge 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez a (közel)jövő

Szöveges ítélet

Belga piacos, belgiumban használt példány, fullos mínusz a bőrkárpit. Egy szűk éve hajtjuk, belement 16 ezer km. Nincs könnyű élete nálunk: vagy ovijárat, vagy pedig internacionális utak jutnak neki. Amikor 50-200 km-eket megy egy nap, akkor villoghat. És olyankor villog is, pláne Belgiumban, ahol 120 a legmagasabb szabályos tempó.

A belseje oké. Nekem kicsit furcsa volt, hogy egyetlen mutató sincsen benne, és a középre tett műszeregységet sem komálom különösebben, de hát családi autó, vagy mi. A kárpit oké, a hátsó légbefúvókat hiányolom. Többen ülnek hátul, mint elöl, miért spórolták ki? A három önállóan állítható ülés a középső sorban frankó, ez volt nálunk az egyik selling point. A műanyagok minősége és úgy általában a beltér, a "Qualitätsfühlung" messze elmarad az árkategória színvonalától. Miért kell szívatni a környezettudatos vevőket azzal, hogy gagyi belsőt adnak nekik?

A csomagtér kicsi. Ez van. De legalább az ablakvonal fölé is lehet pakolni. És van (szükség)pótkerekem, big lájk! Nomeg van két szükségülés, az többször jól jött már.

Vezetni elég eseménytelen dolog. Megy. Ha nyomod, vonyít és gyorsul. Ha fékezel, akkor számol és dolgoztatja azt a kívülállók számára hiperbonyolult, bár állítólag rém egyszerű hajtásláncot. A kanyarokat hagyjuk. Minálunk 16000 km alatt nagyjából 6000-et húzós pályás menetben teljesített eddig, amit öt személlyel és egy tetőboxszal súlyosbítottunk. Ilyenkor erősen a Prius Club és a Spritmonitor átlaga feletti fogyasztásokat produkál (volt 10 liter körül is), de ugyanezt a korábbi autóim is erősen megsínylették. Fogyasztásilag legalábbis. Eddigi tapasztalataim szerint óra szerint 130-ig kényelmes a tempó. Afelett odafigyelős, és mindenekelőtt a fogyasztása is észrevehetően emelkedni kezd. Erősen csal a kilométeróra, 120-nál kb. 110-zel megy, 150-nél 138-cal. Városban és ráéerős pályázásnál szuper. Imádom, hogy városban csendes, sokat megy a benzinmotor használata nélkül és amikor beindítja, az sem egy "BRRRRAMMMTATATATATATATA", hanem csak inkább egy "SHHÚÚÚÚÚ" :)

Kívülről semleges, zavarba ejtően hasonlít a régi Mazda5-ösömre, ami szerintem az egyik legjobban eltalált egyterű forma volt. Rendben van.

Eddigi átlagfogyasztásom 6.7, amit a gyakori pályázásokat tekintve jónak kell értékelni.

Nagyon jó a LED-es tompított, ami gyárilag nagyon alacsonyra van állítva, de ezt könnyen lehet kézzel is feljebb állítani. Jól szól a JBL hifi, bár már tervezek némi utólagos szigetelést, az ajtókkal érdemes kezdeni a fórumok tapasztalatai szerint. A távtartós tempomat jó dolog, bár nekem úgy tűnik, hogy az autóstársadalom még nem érett meg ennek széleskörű használatára. A HUD-ot nem szeretem, pályán ki szoktam kapcsolni, bár városban hasznos, hogy mutatja, hogy mikor jön a következő forduló.

Remélem, hogy a következő százezer km-t a kötelező karbantartásokkal abszolválni fogja. Ha így lesz, jó eséllyel megtartjuk a következő százezer km-re is.

Hibalista

- ugyan már

Ide hordtam szervizbe

toyota zaventem, brüsszel

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 64000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 3 Következő autója? nemtom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius+ 2012

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)