A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius (2009)

Prius 1,8 HSD Sol Navi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem már van priuszom és örülök neki

Szöveges ítélet

Csak egy hónapja van meg. Régóta szemeztem vele. Sokak szerint csúnya a külseje, szerintem meg szép. Nekem kifejezetten bejön, hogy viszonylag ritka, nem kell arra számítani, hogy 200 méterenként egy ugyanilyen jön szembe.
Rendszeresen olvasom a népítélet rovatait és minden, az utóbbi 10 évben nálam lévő autóról írtam is értékelést. Igaz nem ilyen hamar a vásárlás után. Feltett szándékom azonban, hogy a mostani értékelésemet rendszeres időközönként frissíteni fogom.
Az autó Hollandiából érkezett, végig vezetett szervizkönyvvel. Az elektronikus szervizkönyvben csupán egy bejegyzést talált a magyar márkaszerviz (2014-ből), az viszont egybevág az írott szk-vel. Toyotáéknál azt mondják ez egyáltalán nem meglepő, mivel a nyugati országok többségében leszarják az e. szervizkönyvet, egyszerűen nem vezetik becsülettel. Fontos azonban, hogy a papír alapú szk.-e meglegyen.
Nem kell attól megijedni, hogy mozgó akadályt képez az utakon. Jól lehet vele haladni. Tele aksival meg kifejezetten élvezetesen gyorsít, rugalmassága dízelszerű.
Én egy fullos Superbből ültem át a priusba, korábban meg VW autóim voltak (golf7, golf5). Ez egy japcsi autó, megszokást igényel.
Első benyomások:
Negatív:
anyagok minősége - nem gusztustalan, de kopogósan kemény szinte minden műanyag. Hajlamos a zörgésre.
Hatalmas fordulókör. Na ez meglepett. Vagy 30 cm-rel rövidebb a korábbi superbbemnél, de a megforduláshoz több hely kell neki. Volt, hogy a merőleges parkolóba csak másodikra tudtam beállni. Megszokható, persze.
Indexkar nem igazán érzékeny. Pontosabban (kis túlzással) csak akkor viszi alapállásba vissza a kormány, ha vagy 180 fokban elfordítottam. Komfortindex (3 villanás) nincs benne.
A külső tükrök önmagukban nem fűthetőek, csak a hátsó ablakfűtéssel együtt.
A kmóra túl sokat csal. Mindegyik autónak többet mutat az órája a tényleges tempónál, csak ez még többel.
Hát ennyi!
Minden másban csak csillagos ötös. Nem írom le, mert annyi időm nincs.
Imádom. Csak címszavakban: Kényelmes, tágas, jól használható csomagtérrel, csendes utazás, hétköznapi autózáshoz tökéletes futómű és stabilitás, kedvező fogyasztás, alacsony fenntartási költségek.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Toyota márkaszerviz Sopron. Korrekt, jó csapat. A korábbi autóimmal ellentétben (a +4-es kedvezménnyel)kifejezetten jutányos áron dolgoznak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Superb Ex.DSG, 2.0 CRTDI 170LE Következő autója? Prius 5 (majd ha kijön), addig ez marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius 2009 (2009)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)