A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Prius (2009)

Prius 1,8 Hibrid, Executive, Solar 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható közlekedési edény

Szöveges ítélet

Az autót második autónak vettük és eleinte leginkább feleségem használta a kisfiammal.
Azért döntöttünk mellette, mert fontos volt a megbízhatóság, a biztonság (9 légzsák), az automata váltó, a nem diesel hajtáslánc (rövid utak miatt), az ésszerű fenntarthatóság és a megfelelő helykínálat.

Amit első körben tapasztaltuk, hogy szinte minden kívánságunk teljesült és kevés zavaró dolog volt tapasztalható.

Kezdjük a zavaró dolgokkal:
- Az eCVT váltó miatt, a gyorsításkori visító motorhang
- A pályatempónál hangos menetzaj
- A lomha gyorsulás
- Ósdi navi
- A vonóhorog csak bringatartóra használható (nekem ez általában elég is)
- A lámpák hamar mattúlnak
- Könnyű lemeríteni a kicsi 12V-os akksit. Hogy ezt miért nem lehet a nagyról tölteni??? Cserébe jól bírja a strapát, mert 10 évesen is a gyári van benne.

Viszont egy csomó olyan pozitív meglepetés volt, ami miatt Prius Fun-ok lettünk:

+ Nagyon csendes városi tempónál
+ A külső méreteihez képest, hihetetlenül tágas
+ Igaz, hogy nem egy gyorsulási bajnok, de legalább azonnal húz az elekromotor és nem gondolkodik a Start-Stop
+ Keveset fogyaszt (5,5L) sok rövid úttal.
+ nagyon olcsón fentartható. Pl. a 15"-os gumikból egy szett olcsóbb mint az Audira 1db. Olajcsere + szűrők 25.000 + borravaló.
+ A JBL hangrendszer nagyon jól szól
+ A hátsó üléstámla vízszintesen eldönthető úgy, hogy lesz egy 175x100-as ~sík raktér. Még aludni is lehetne benne :)
+ A solar tető, a napsütéses nyári napokon biztosít némi levegőkeringetést az utastérben. Ez annyira pont jó, hogy a strand parkolójában hagyva, nem 60°C lesz benne, hanem csak 45-50°C.
+ A csomagtartó alatti "tárolódoboz" nagy, diszkrét és hűvös
+ Soha nem volt tervezetlen szervizünk
+ Még most is futurisztikus (HUD, műszerfal)

Az biztos, hogy már értem miért szeretik ilyen sokan. Nem szép autó, de számomra idővel megszépült. Rájöttem, hogy mennyire fontos az a megbízhatóság, amit ez tud és már nem érdekel, hogy gyors legyen. Ennyi év után a gyorsuláskori motorbőgést is megszoktam, vagyis megértettem a mérnökök célját és tisztelem. Amit nem tudtam megszokni, az a pályátempónál keletkező menetzaj.

Hibalista

- 6 évesen a csomagtartó gázrugó 20.000Ft. - 8 évesen a kormánymű felújítás 60.000 Ft. - 9 évesen első lámpák polírozása 15.000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Rákoscsaba, Dodó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Q7 Következő autója? ioniq 5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Prius 2009 (2009)

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)