Megállíthatatlan!
Szöveges ítélet
Egy 2-es Octáviát cseréltem erre. Első körben egy másik Octáviát néztem, de mindig is szemeztem a hibridekkel. Aztán összehasonlítás alapján inkább a hibrid győzött.
Magasabb felszereltség, jobb állapot és km is kevesebb volt benne (bár én állapotot vásárolok).
A vezetését kicsit szokni kell, hogy az ember igazi "fillérb@szó priusos" legyen :D
Szervizt azért láttam mert olajat kellett cserélni és a hibrid garanciát megkötni (15000 km-re adják vagy 1 évre). Egyébként tankolni kellett bele és hóban, fagyban, hegyen, viharban, 40 fokban, minden körülmények között ugyanolyan gond nélkül üzemel!
Tankja nem egy komoly méret (45L) de ha tényleg odafigyel az ember simán ki lehet hozni belőle 900-1000km is. Élmény ülni benne és csendben beszélgetni. Míg a skodával azért kerültem a dugókat a priusal abszolút nem érdekel. Szépen elgurul árammal a dugóban és nem mellékes, hogy nem füstölök oda mások orra alá.
Egy egy országúti futam során elég jól el lehet vele lavírozni és árammal átsuhanni az útba eső falukon. Autópályán sem kell szégyenkeznie, kicsit hangos olyankor de ez se zavaró (130-140 pályatempó simán megy).
Azért van egy kis hátránya is, én "nagy navival" vettem amiben van merevlemez. Nos hát nem lehet rá MP3-at rakni :(
A DVD olvasó pedig csak 255 számot tud olvasni a lemezről :(
Ennyi a hátrány.
Hibalista
- Elkopott a gyári fékbetét és tárcsa 180eKm-re.
Ide hordtam szervizbe
Prius szerelők, saját magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Toyota szerviz (M5 és Mayer) - kicsit drágák, de mivel nem kell semmire költeni így kibírható!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Octavia II | Következő autója? | Prius Plug-In |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
