Háztartási gép....
Szöveges ítélet
Elsősorban városi üzemre vettük 2. autóként aztán 1. autóvá vált. Nagyon kényelmes futómű de nem sportos, nem is kell hozzá, nem ezzel a kasztnival mész a pilisbe kanyarvadászatra. A teljesítménye elég, csak meg kell tanulni hogy padlózni kell a gázt, 130-ról is megindul, a 80-100 sprint is elég jó..19 tdi-ket lámpától lehagyja..
Baromi tágas belül lábhely bőven van elöl hátul is nincs nyakadban a térded sem... Városban nagyon csendes, 2-3 km-t elmegy akksiról is. Az autópálya 130-ig elviselhető de utána kezd zajossá válni, a bégetést meg kell szokni, én úgy voltam vele hogy előtte TDI volt ami városban katasztrófa zaj szempontból, itt ez fordítva volt, végül is időben 2x annyi a városi üzem mint az autópályás...
A megbízhatósága tényleg legendás és így az értéktartása is...olajfogyasztás 220 ekm után jött elő de nem volt vészes.
Hibalista
- 12V akku 8 évesen (60 eFt) - 1 db kerékcsapágy 210ekm (70 eFt) - 1 db hibridaukku 8 éves 210ekm (hibrid garancia miatt 0 ft-ért cserélve) - - + normál karbantartás 15ekm + fékbetét, féktárcsa
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura. Csak ajánlani tudom.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
