Fullos luxus gazdaságosan
Szöveges ítélet
Full, nincsen vele gond, nem kell aggódni, nem romlik el, alig fogyaszt( pálya 130 tempomattal 5,8 / computeren 5,6 :-), város 4,2) ha oda figyelsz ezen 2 deciket lehet még hozni. Nagyon imádja az egész család. 4 főre ideális, általában elég a csomagtartó és még egy 190-és ember mögött is van láb hely hátul. Ha megy nyaralás jön akkor felpattan a tetőcsomi. Szóval fullos, HUD, NAVI, tempomat, és az ára minden diesellel versenyképes. Ugye csak ezen nem romlik el a nagynyomású üa. Pumpa, nem kell kettőstömegű lendkerék ez cserélni és az adagolók sem mennek tönkre, akkura meg ha kell évi 25-ért van gyári márkaszervízben. Üzemmódok is nagyon jók, korábban nem nagyon tudtam spórolósan vezetni, de ezzel ECO módban megy 3,8-as rekord. Normálban a légkondi jobban hűt, de a kisördögöt a PWR mód hozza ki, ha feltöltötték az aksit akkor nagyon megy. EV módban fullra töltötte akkuval 5km-ert tudtam vele menni megfelelő viszonyoknál. Egyszóval minden meg van benne ami egy családapának kell. Nem egy Porshe, de jobban szeretem mind az Audi a4 2.0crdi quatrot automata váltóval.
Hibalista
- Eddíg csak fényszóró izzót cserèltem.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizeltem, de priusz klubbosok több márkaszervízt javasolnak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | A4 | Következő autója? | Ha tehetem PRIUS újra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
