4 kereku zsenialitas
Szöveges ítélet
JO: Beulok, az auto korbevesz, vezeto es anyos oldalon baromi jo elmeny, technikat erzek, atgondoltsagot, minden remek helyen van, a kijelzo csodas. A fokozatmentes valtot imadom, kenyelem az egesz. Pluginkent otthon es a varosban is tolthetem elektromosan, igy a nyari benzin koltseg inkabb a hideg sorre mehet :) Hegynek felfele nehezkesen megy, de a fordulokore kivalo szerpentinen kozlekedeshes. Lefele uzemanyagot nem fogyasztok, viszont feltoltom az akkut, es ma hegyrol leerve meg jopar kilometeren csak elektromosan is tudok menni. Csondesen. meg az ozek se vesznek eszre.
Amit hianyolok, de megszoktam S-Max utan a csomagtarto merete. De usse ko. Belegozzuk a csomagokat nyaralaskor.
Nem egy kapkodo idegbeteg, de autopalyan igy sem en vagyok a leglassabb, atomstabilan (egyesek szerint dogunalmasan) megbizhatoan megy.
En szeretem a navigaciojat, finom uriholgykent beszel hozzank. A TMC is egesz megbizhato.
Elsore komoly teszt volt vele, Nizzaba mentunk nyaron. 1400 km, 14 ora (megallok, dugok, elterelesek). Az auto hibatlan volt, kenyelmes, a klima szepen tolta a stabil 24 fokot, tele csomagtartoval es tele utasterrel is 5 koruli atlagunk volt (ugye alapvetoen varosi auto), ami aztan varosban gyakran ment le 3kornyekere es ala. Vegul kb 6000 km ment bele bemelegitesnek :) Imadom azota is. Hacsak nem nyerek a lotton, a kovetkezo is Prius lesz. Kulonben Tesla :)
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 167000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | S-MAX | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
